dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 har aldri tatt meg råd til å kjøpe en jeg.koster de ikke rundt 5000??
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Hei! Hvilke dager sier gutt og jente på Babycompen i forhold til EL hos deg?
*Rutletutt* Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2006 BC koster 6500,- ny, ladycompen litt mindre - men jeg kjøpte min brukt for 2000,-. Er veldig grei spesielt nå som vi planlgger nr to. Vet godt når jeg har el for å si det sånn. Brukte den som prevensjon frem til det. Ville ikke putte kroppen full i hormoner.
*Rutletutt* Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2006 Det er litt forskjellig egentlig, men stort sett har jeg guttesymbol rett før el og gutt/jente to dager før el og jente på el-dagen og dagen etter....så det er jo helt omvendt av alle kjerringråd jeg har hørt...;o)
MaybeMe? Skrevet 8. oktober 2006 #6 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg brukte Ladycomp før, og nå bruker jeg Babycomp. Er litt skuffet over at den ikke bekrefter EL før i neste syklus, hvis man ikke har EL den dagen den forventer. Det trodde jeg var poenget med den. Ladycompen er min egen, mens Babycompeb har jeg lånt av en venninne.
*Rutletutt* Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2006 Hmmm...det skjønte jeg ikke...? Viser el på meg hver syklus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå