Gå til innhold

jeg har fått en bitteliten gutt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

3.oktober ble plutselig lillegutt født, 12,5 uker før termin. han er bare 1100g, altså bitteliten. men han er en tøffing ohg helt nydelig og ser ut til å klare seg bra så langt.Men hadde jo ønsket at han var i magen fremdeles, ikke bare bare dette her. Håper det ikke skjer med noen av dere andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til :-) Og masse gratulerer!!! hadde termin ganske likt som meg du da, har litt over 12 uker igjen jeg nå...

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille gutten, håper alt går bra.

Skrevet

Gratulerer så mye, håper det går bra med dere.

Så fint å høre slike historier =)

Masse masse lykke til

Skrevet

Stor gratulasjon og lykke til med mini :-)

Sender masse sterke vokse-tanker!

Skrevet

Gratulere så masse! Håper alt står bra til, og det går bra videre!

Har to nevøer som og kom 12 uker før, og var 900 og 1100g. Dette var for tre år siden, og det går veldig bra med dem! Helt vanlige friske sunne gutter!

Lykke til!

Skrevet

.... Da er det bare å omstille seg til å være ekstern-livmor i noen uker... Det blir liksom et utepå-svangerskap som en ikke kan tamed seg. En god bekjent beskriver tiden med sine nyfødte og ganske premature tvillinger som en tåkeheim der hun fa å gå rundt å være gravid, liksom fikk en stor ny jobb som gravid... Reise til sykehuset om morgenen og dra hjem til det andre barnet om ettermiddagen, ikke forstå noe som helt og av og til ha nattskift osv osv... gro den vesle gutten og gro han godt! Gratulerer.

Skrevet

Gratulerer masse, selvom han gjerne skulle blitt to-tre måneder til, ja..

Skrevet

Gratulerer! Så fint at han ser ut til å klare seg bra! Lykke til videre!

Skrevet

gratulerer og lykke til vidare...alle gode ønsker til dere alle:)

Skrevet

hei

Gratulere så masse, jeg har og en liten gutt som ble født i uke 27 5. han er nå litt over to år og klarer seg kjempefint!!!!

Kos masse med gutten din når du får lov. ha han ute på brystet under dyna. Når han kommer ut av kuvøsen finnes det noen veldig fine sauseskinn som er med på og regulere varmen, de er litt dyre med jeg syntes det var verd det. Vet ikk hvor du bor men nøste barn har slike skinn, kan og kjøpes på nett. de har også mange fine ull klær i små størrelser. Eller er det kjmpeviktig at du tar vare på deg selv. Dvs hvile når du kan, spise god mat og gå på cafe eller kino noen kvelder. Vår gutt var ca en og en halv mnd på sykehuset så det er viktig og ta vare på seg selv. OG du er ikke en dårlig mor om du ikke er der hele tiden.

Det er også skrvet noen fien bøker om prematuere. hvis det er bibliotek på sykhuset har de bøkene der.

Masse lykke til

Skrevet

Gratulerer masse og håper alt går bra med dere begge.

Skrevet

Gratulerer så masse med lille gutten. håper alt står bra til med dere alle sammen.

Lykke til.

Skrevet

Gratulerer med en bitteliten prins:)) Ønsker dere alt godt og håper det går fint med deg og babisen, godt å høre at han er en tøffing:=)Tenker på det med å føde nå, jeg har termin 01.01.07 så vi har vel kanskje hatt nogenlunde samtidig. Ønsker dere masse lykke til på veien!!Stor varm klem:))))

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille gutten din, ønsker dere alt vell videre!!

Skrevet

Gratulerer!

Ønsker dere lykke til videre og sender dere masse gode tanker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...