Gå til innhold

Saksøker Nidar.... hehe

Anbefalte innlegg

Julemarsipanen er i butikken, og jeg som elsker det!! Ista dro gubben avgårde å kjøpte 6 pølser..... sånn at jeg skulle ha i noen dager (tenkte han) ........ Men, er det noen igjen da????????

NEI ! ! ! !

Klarer ikke se på de uten å putte de i munnen---de er såååå gode!

Her kommer lille trille........

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6608556-saks%C3%B8ker-nidar-hehe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

*ler* huff ,marsipan er kjempe godt ja så forstår deg kjempe godt.. hehe sitter og spiser sjokoboller jeg da.. huff.. samboer bare ler av meg og mener jeg kommer til og se ut som en komle til jul hehe:) men spis og kos deg med marsipanen du kan jo ikke bli lei av den hehe:) du får be han kjøpe mange pakker nestegang:)

klem

Ja, vi så det i butikken igår vi og. Samboeren blånektet for å ha sett marsipanen når jeg pekte på den : ) Men så elsker han marsipangriser da! Søstra hans vant en sånn kilosgris når de var små, og spiste bare litt av beina på den og lot den stå i eska. Når det var gått ett år solgte hun den til ham for en tier eller noe, men da var den jo steinhard og nesten ikke spiselig i det hele tatt.

Annonse

*skrattler* :-)))))

Seks dødsdeilige marsipanpølser er jo bare til å tirre ganen med, hihi..

Jeg tygger bamsemums. Ikke verst det heller, men jeg har hull i en tann og det gjør VONDT å få sjokolade nedi der! Men det er ikke verre enn at man lærer seg en ny tyggeteknikk, hehe

Hehehehe..Skjønner godt hva du mener! Jeg har også fått hull i ei tann, og tenkte det kom til å begrense godterispisinga ei stund..Men neida; som du sier, er det jo bare å lære seg en ny måte å tygge på..!;o) Sitter her og nyter Maltesers og Junior Mints (mitt favorittknask da jeg studerte i USA, som på mirakuløst vis har funnet veien til min lokale kiosk!!) nå..:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...