♥Tullerusk♥ Skrevet 8. oktober 2006 #1 Del Skrevet 8. oktober 2006 Sambo... Er sååå driit sur på han... tenker bare på seg SELV...Aaaarrrg.... Sinna, sinna, SINNA... Ville få med meg den dokumentaren på tvnorge som går nå.(startet 20.00), Jeg sitter å gjør lekser samtidig, og har vanskeligheter med å gjøre dem uten noen form for lyd i bakrunn(musikk eller tv). Sånn konsentrerer jeg meg.. men neeeei da det fikk jeg ikke lov... Jeg skal visst ha det musestille og bla bla bla.... Han bestemmer ikke hvordan jeg studerer. Og jeg har til og med vært på sånn derre studieteknikk-kurs. Og der så hun som hadde kurset at det var helt normalt... Ble kjempe sur på han... Så jeg bitteliten ting på gulvet og tarmpet ut av stua... Og så klarer han å si at jeg skal ta en LYKKEPILLE!!!!!!!!!!!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.... Da ble jeg jo enda mer sur og veldig lei meg.... Hadde han giddi og sourt hva som er galt hadde han fått svar... Trur ikke han spørr fordi han vet svaret.... Æsj... Dette baby-greien tar på forholdet vårt.... Klarer ikke se på eller snakke med han nå.... Skulle ønske han kunne dra til pokkerivold..... Dritt gubbe som bare tenker på seg selv....=o( Sorry jenter... Måtte bare få det ut... Kort lunte når man har mens... Hverfall jeg, og har bare blitt værre... Sorry...Ble langt og dette...Unnskyld...(men deilig å få tømt seg litt, kjenner det forsatt er mye igjen...=o( ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6608530-akkurat-n%C3%A5-s%C3%A5-m%C3%A5-jeg-bare-syte-og-klage-over/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
kirsty*2barnsmamma Skrevet 8. oktober 2006 #2 Del Skrevet 8. oktober 2006 hmm... jeg gjør slltid skolearbeid med TV'en på... klarer faktisk ikke konse hvis det er helt stille... Har lagt merke til at du har skrevet noen innlegg om forholdet deres. Hvordan har dere det sånn ellers, sånn i hverdagen? Har dere det bra sammen? Eller har det vært vanskelig i det siste? Du sier baby-greien ødelegger forholdet... er han like klar som deg til å få barn? Liker han å snakke om det? Masse spm fra meg her :-) Sender deg en stor klem! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6608530-akkurat-n%C3%A5-s%C3%A5-m%C3%A5-jeg-bare-syte-og-klage-over/#findComment-6608890 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 8. oktober 2006 Tusen takk for klemmen=o) Sånn ellers i hverdagene så har vi det bra... Ikke noe problem der, klarer å snakke om alt bortsett fra når det gjelder baby... Der bare går han... Og da blir jeg bare sittende der... Han har lyst på flere barn men ikke nå...(har en sønn på 2 år, blir 3 om 8 dager)... Vet liksom ikke hva jeg skal gjøre.... Har sagt at jeg ikke skal ta det opp med han på en stund, men klarer ikke å la være å tenke på det... Og han vil liksom ikke prate om det. Har "avtalt" å vente til gutten har startet på skole. Det blir nå ca 3 år til... Kommer til å bli gal innen den tid... Tenkte å ta opp igjen snart...Vet bare ikke hvordan, vil ikke presse han eller noe, men at han skal tenke på det, det skader ikke å tenke på det og finne ut hva som er greit og ikke... Han kom nå og sa unnskyld for at han hisset meg opp... Er forsatt lei meg... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6608530-akkurat-n%C3%A5-s%C3%A5-m%C3%A5-jeg-bare-syte-og-klage-over/#findComment-6609218 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå