Gå til innhold

Når rullet bebien deres rundt da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror vi var tidlig ute her, 4 mnd og 1 uke så rullet han rundt første gang.. Låg i barrumpa på rygg på krabbeteppet sitt, jeg gikk på badet for å hente bleie og vips så låg han må mage når jeg kom tilbake! ;) Er så morsomt å følge med, nå er han 4 mnd og en halv mnd og ruller stadig mere rundt.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår gjorde det et par ganger i løpet av en dag når hun var 4 mnd, og det var det. Hehe...

Rullet igjen når hun var 7 mnd. Litt treig her i gården ;)

Skrevet

Tror dei har vert litt tidlig ute her og.Eldste mann var nesten 2mnd når han snudde seg fra rygg til mage,men nesten 4mnd før han snudde seg mage til rygg.Yngste mann snudde seg begge veier når han var 2,5mnd.Han er 4mnd nå å kommer seg godt rundt omkring ruller seg eller aker seg framover.Morsomt å følge med ja

Skrevet

lillegutten min var tre uker da han rullet fra ryggen til magen. han er 2,5mnd nå. han har ikke snudd seg fra magen til ryggen enda..

Skrevet

gutten vår er bare 6 uker enda, men har allerede lagt seg godt over på siden flere ganger.. ikke over på mage, og godt er det for da hadde jeg blitt nervøs. er jo altfor tidlig:-)

Skrevet

Tre uker gammel?? Det var jo sinnsykt tidlig da, har han gjort det flere ganger?

Min første rulla fra rygg til mage 4 mnd gammel, og nr to rulla fra rygg til mage 3,5 mnd gammel.

Skrevet

ja han har gjort det mange ganger etterpå...

Skrevet

Tror at når en baby ruller første gang når han er 3 uker gammel tror jeg at det bare er tilfeldig.. ikke vet jeg.

Mi pie rullet første gang når hun var 3,5 mnd.

Skrevet

Han ruller bare fra mage til rygg enda..og det er vel mer tilfeldig egentlig..lett for å tippe mener jeg..

Har ikke snudd seg fra rygg til mage enda..7 måneder..i dag!

Skrevet

Rullet masse fra mage til rygg fra han var 8 uker, så kontrolert ut, men hvem vet. Fra rygg til mage 6,5 mnd :o)

Hva er vanlig da?

Skrevet

godt å høre abaya.......knærten her ruller heller ikke fra rygg til mage:) Han er 5,5 mnd...

Skrevet

Tassen her rullet rundt da han var 15 uker...:) Altså her om dagen:) D var kjempe stas!!! Han lå på ryggen og lekte på gulvetog la seg over på sida gang etter gang, han har drevet og trent ganske så lenge nå, og plutselig så var det rundt...han gjort det et par ganger etter det så håper og tror det var bevist:)

Skrevet

3 mnd da han klarte å rulle kontrollert over fra mage til rygg og fra rygg til mage

Skrevet

Akkurat på dagen 4mnd:)

Nå vil han ikke ligge på rygg lengere,

ruller bare over til magen,hehe.

Skrevet

datteren min rullet første gang når hun var 6 uker..men det var nok ikke bevisst før hun var ca 3.5 - 4 mnd..da rullet hun fra rygg til mage bevisst..et par dager etter 4 mnd kontrollen så rullet hun fra rygg til mage og.. nå er hun 5 mnd og fyker i hundre bortover gulvet...hehe... kommer seg langt når de kan rulle begge veier

Skrevet

Min pode var 5 og en halv mnd før han rullet seg rundt fra rygg til mage. Men han har ikke rullet andre veien enda. det kommer når det kommer. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...