Gå til innhold

noen som har hatt brun spotting i flere dager uten tegn t mensen??

Anbefalte innlegg

har egentlig sykluser på 28dager.men syklusen var litt tullete forrige mnd,så var litt lenger,har ikke merket noe t el slim denne mnd(jo en dag,men var så lite),og er på min 28dag på mandag som kommer.pleier aldri spotte..hmm.hadde mensmurringer for 2dager siden.men d ga seg.

kan jo være kroppen min som e helt føkka da.hehe. men e vel vanlig å spotte litt vel??kan det være håp om å være gravid,syns eg har hørt at mangen som spotter e gravid(noen spotter som tegn på at mensen kommer), eller kan d være festeblødning?hmm

Fortsetter under...

Hei!

Kroppen kan finne på en del rare ting når man prøver å bli gravid. Vent noen dager og test hvis mensen ikke har kommet. Skulle den vise negativ, vent noen dager og evt ta kontakt med lege hvis mensen ikke har kommet/gravid

Lykke til videre med prøvingen

Hei!

Jeg spotter alltid en dag eller to før tanta kommer, spottet også sist pp men tanta kom jo aldri, og det viste seg jo at jeg var gravid! Så det er fortsatt håp!

Annonse

jippi.d e håp.hihi. får gå på apoteket og kjøpe tester da,har ikke flere igjen. så teste imorgen eller onsdag. har aldri spottet sånn før,pleier begynne rett på kraftig tr. så syns d var rart.og d begynte onsdag forrige uke.bare litt hver dag.og brunt.(sorry detaljer).

sol82:GRATTIS m spire.lykke til c,'' )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...