Gå til innhold

Tips om gode sokker i ull? Tynne og tykke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår er ofte litt kald på føttene. Når hun sover ute i vogna har jeg på henne tynne bomullssokker og hjemmestrikkede sokker i babyull. Skoene er ikke for små, men heller ikke altfor store. Likevel er hun ganske klad på føttene når hun våkner. Jeg har også prøvd Cubus sine ullsokker med 90% ull... Like kald.

Hva bruker dere? Jeg trenger alle gode råd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ullvang sokker med skli-mønster under..selges på G-sport

Skrevet

De bruker vi også:) Kjøpte 4pk ulvangsokker på sportshuset til 199kr. Bra passform og smart med antiskli! Dette rett på foten og evt hjemmestrikka utenpå.

Skrevet

Du må ha ull rett på huden, ikke ta bomull under. Prøv dette og se om det blir bedre:o)

Skrevet

På spar kjøp har dei nokre ullsokker som er ganske tynne, og så har dei litt tykkere også, kjempegode... ikke antiskli på da, men skal jo ikke bruke antiskli sokker i sko så da slipper en vertfall drive skifte hele tiden...

Skrevet

De de har på H&M og sparkjøp er de beste jeg har prøvd. Viktig at det ikke er rein ull i goretexsko. Det skal visst være en blandingssokk. Av erfaring virker det som om det er riktik. Tror merket heter janus. De med "striper" (er det det som heter ribbestrikk tro?) øverst er de gode. De andre er for glatte.

Å ta på ungene antiskli i sko er helt forferdelig gjort! Det er veldig ubehagelig, og det lugger helt oppi knærne når du går... Har prøvd det selv jeg nemlig :-)

Ulvangsokkene er gode de, bare en tar de av når en skal ha på sko.

Skrevet

vi og har samme problemet, på hender og..

Hs sa at det kunne skyldes litt dårlig blodsirkulasjon og. :)

Skrevet

Jeg er så heldig min mamma strikker sokker og votter til veslemann i deilig ull. Men nå husker jeg ikke hvilket garn hun bruker. Småtten blir hvertfall sjelden kald på hender og føtter.

Skrevet

Sparkjøp har både litt tynne og ganske tjukke ullsokkar med antiskli. Veldig mykje brukt her i huset.

Ulla bør vere rett på huda (altså utan bomull mellom) for å "virke".

Skrevet

Jenta mi er riktignok aldri kald på føttene, men jeg bruker ullsokkene til www.ametrine.no. 99 kr for 3 par. De jeg har kjøpt er tynne. Mulig de har tykkere også, husker ikke i farten. Veldig gode sokker altså! Lykke til !

Skrevet

Har du prøvd sokker av angoraull? Kjøpes på Helsehuset/helsekostbutikker. Hvis hun er kald når hun ligger i voksiposen kan du varme den opp med en varmeflaske/-pose før hun legger seg og evt la varmeposen bli værende der så lenge hun sover.

Skrevet

Har de sånne tynne ullsokker hos HM også nå? Kan noen hjelpe meg med en link til hvor på sparkjøp sine sider jeg finner de tynne ullsokkene? Har vært inne og titta, men kunne ikke finne de ( sikkert jeg som leter på feil sted... )

Skrevet

ta av henne bomullsokkene. Brukte tynne ullsokker og tykke utenpå fra spar kjøp til mine. Noen bruker dun poser utenpå, og skryter av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...