Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Hun er 11 mnd og begynte igår, hoster og surkler når hun puster. Ikke feber eller noe sånt, men litt ekstra sutrete.... er vel ikke noe vits å gå til legen m engang vel?? sikkert litt hysterisk jeg da... ;o) Men hun har ikke vært syk før!
Lindaes Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Kan være hun bare er blitt kraftig forkjøla.Sønnen min (8mnd) har vært forkjøla i 4 uker snart,og i begynnelsen hosta han veldig og du hørte sånn surkle lyd når han pusta.Varte 2 uker ca.La ho ligge høyt når ho sover(hev madrassen under hodet),se om det hjelper.Så lenge ho ikke plages selv,trenger du ikke gå til lege.Men varer det lenge,over 2 uker ville æ gått til lege.Vi gikk da det varte over 2 uker,men han var bare kraftig forkjøla,de tar blodprøve og sjekker:)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2006 ja vi får se an litt... håper ikke det varer i 2 uker!!! God bedring til din lille gutt!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Hadde sett det an. Sikkert en liten forkjølelse siden det kanskje har blitt litt kaldere der du bor? Hvis feberen kommer så hadde jeg kontaktet lege på dag 3.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2006 jada, er blitt kjøligere i lufta, så det er nok bare vanlig forkjølelse...blir nok mange av de
martemaren Skrevet 8. oktober 2006 #6 Skrevet 8. oktober 2006 guten min og gjore de,eg fikk beskjed på hs om å gi saltvann i nasa,og de sløyste opp en del,trur de hjalp litt faktisk,får kjøpt på apoteket som kan gis fra 2 ukers alder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå