Gå til innhold

hei sann..

<3 Felicia og Jonathan <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

tar en titt her jeg. fant akkurat ut at jeg er gravid:) selv er jeg 20 år og dette er nytt for meg.. men gleder meg masse.. har termin 18 juni tror jeg.. noen på min alder her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så mye:) jeg er også 20 år og har funnet ut at jeg er gravid...( har visst om det ei stund da, Ca 3 uker...:) jeg har vanskelig for å tro at jeg er gravid( jeg skal alltid ha beviser:p ) Det holder ikke å tisse på en pinne...(",) men, men... jeg er veldig redd for at testene jeg har tatt viser feil, for jeg er utrolig glad og klar hvis det viser seg at jeg er gravid:) skal på ultralyd denne mnd... så da går det nok opp for meg;)

Skrevet

så moro.. gratulerer til deg også!! jeg håper veldig at den lille spiren min fester seg godt hos meg. er så redd for spontan abort.. men håper på det beste og at alt går bra. har ikke gått opp for meg ennå heller.. og det gjør det nok ikke før jeg skal på ultrald også:) når har du termin da?

Skrevet

Gratulerer så mye:) er også straks 20år, venter min første:)

Jeg har termin 21 januar. Kjempespennede, gleder meg:)

Skrevet

åå så moro. da er det ikke så lenge igjen:) vet du om det er gutt eller jente?

Skrevet

ja, det er en masse skumle tanker som virrer rundt i hodet! jordmor satt terminen 9 april..(",)

Skrevet

åå.. så koselig. det går fort frem til april skal du se:)

Skrevet

Gratulerer:) Er det ikke morsomt?:D

Jeg er 19,blir 20 i januar, uka etter jeg har termin,faktisk:) venter min første, og er kjempespent og gleder meg masse!!

Skrevet

ja er så utrolig moro.. nå ser jeg frem til å få mage osv:) jeg har da termin 18 juni blir 21 4juli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...