Gå til innhold

September: Endelig kom prinsessen min !

Anbefalte innlegg

Tirsdag 3 oktober kom prinsessen min til verden, 10 dager på overtid. Hun var 3988 g og 52 cm lang. Hun er selvsagt verdensnydligste lille jente. Nå er vi hjemme og koser oss gløgg ihjel. Jeg er i lykkerus av å endelig få jenta jeg har ønsket meg, blir nesten på gråten bare av å skrive om det.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6607973-september-endelig-kom-prinsessen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse med den lille jenta di.......Jeg har fått en liten gutt og vi koser oss også kjempemasse....Sant det er godt og vere ferdig og bare kose seg med beibisen???

Og selv om det ver kjempe vondt i mange timer så er det deffinitivt verdt det...

Kos dere videre og lykke til...

• 3 uker senere...

hei!

Gratulerer så mye! det er jo bare så koselig, og dagene går bare så utrolig fort!

jeg fikk å ei lita tulle 3.oktober, 10 dager på overtid! ikke dårlig:-) Jeg storkoser meg med lille Oda Olene dagen lang, det var verdt å gå 10 dager over:-)

Klem fra meg

• 2 uker senere...

Annonse

Hei Semilla83

Her står alt bra til Mie Elise vokser og koser seg. Hun er bare til å spise opp, hun er så utrolig søt når hun smiler, ja hun er søt når hun griner også. Goè disse små jentene våre.

Håper alt står bra til med dere også.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...