En liiiten til. Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Unnskyld meg,men hva er det jeg har gjort eller sagt her inne.Nettopp kommet hjem fra hytta jeg,ble litt sjokka over å plutselig å være en eller "annen" anonym...Forklar dette,plaease.eller c&r som påstår dette!
Krølle79 Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Hei en liiten til.. Huff.. skjønner at du ble lettere overraska nå, ja.. Går du inn på bim-treff-sidene, skjønner du hvilken diskusjon det har vært... Blir litt langdrygt å forklare det her.. men det verserte noen kommentarer om en annen persons sexliv (hadde lagt ut noe på sex og samliv-forumet-siden).. Det viser seg for øvrig at det ikke er vedkommende som har gjort det, men uansett kom det en kommentar i påmeldingstråden om hvor ekle disse fantasiene var, og at matlysten forsvant osv.. Det ble skrevet av en anonym, og det var et noe provoserende innlegg, for å si det sånn... i tillegg til at det ikke hørte hjem i påmeldingstråden... c&r trodde ei lita stund at det kanskje var du som hadde skrevet det innlegget pga av anonyms alder, som hun oppga som ca 30, men c&r har i ettertid fått dette avkreftet av mars-spire (at det ikke var deg), og c&r sa da at da beklaget hun at hun hadde insinuert til at det var du som hadde skrevet innlegget.... Tja... var vel noe sånn i den duren der... Håper du ble litt klokere nå... Diskusjonen er for øvrig lagt død... Jeg ba om dette, for det begynte å bli en litt uhyggelig tone her inne, og det er jo litt uheldig med tanke på det forestående treffet... Håper du hadde det fint på hytta Vi sees på torsdag, da -ble det til at vi tre møtes en time i forkant på KBS? Hva med på "Jordbærpikene"? Der er det jo koselig...
Lapez Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 En liiiten til? Jeg beklager masse jeg "beskyldte" deg:'( Håper du kommer på treffet?=)
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 Hei en liiten til! -Håper du har hatt en fin helg! Jeg er mye uten forbindelse hjemme, så jeg er ikke noe særlig online på kveldstid denne uka. (skal skifte fra Nextgentel til telenor) Det som har vært her inne kan vi vel ta når vi snakkes? Vi har jo en avtale med Krølle. KBS kl 18, 12 okt. Jeg kan plukke deg opp på veien. Kan dere begge bekrefte dette?
Krølle79 Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 hei igjen Jepp, jeg kommer på KBS, jeg Hørtes Jordbærpikene ok ut? (TROR det er i 3. etg, men det ser man jo når man kommer dit)
En liiiten til. Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2006 Hei Krølle.Vil gjerne komme jeg også,så har det seg sånn at jeg har blingset litt med datoene på det meste her!! Vi har jo langfri nå(høstferie for ungene)jeg og mannen har begge fri fra onsdag-og da skulle vi dratt på hytta! Krise,har jeg blitt mye kjerring nå eller(jo litt)! Det er jo ikke verre enn at jeg kan dra utover seinere,har tenkt på det da,tror jeg får se an litt da,men.Nå blir sikkert mars-spire kjempeskuffet,og ønsker sikkert å kvele meg!! Men jeg VIL være med også,så det er ikke derfor.Uff,Krølle du har alltid råd,tips meg her!
Krølle79 Skrevet 9. oktober 2006 #7 Skrevet 9. oktober 2006 Hehehe.. Har Æ alltis råd?? hihi.. du e no søt Nei men du må no bare gjør det du føle e mest riktig for dæ, veit du Skjønne dæ hvis du vil på hytta.. Høstferien e jo en fin-fin mulighet te å tilbring tid med mann og barn, som en avlastning fra stressende hverdaga, og det e da itj SÅ leng te det blir ungeskrik, bæsjebleia og ammetåke, så det kan da kanskje vær godt med ei langhelg med familien før det sett inn.. Men sjølsagt, reint egoistisk sett, vil æ jo gjerne at du ska bli med på treffet da, vettu.. hihi Men du må gjør det du føle for.. Ta en prat med mannen.. Hvis det itj e så langt te hytta, kan du jo bli med utover på onsdag, fær inn på torsdag og bli med på treffet, og så fær tebake te hytta igjen..? -men det avhenge sjølsagt av avstand og ork.. -og Mars-spire: vi kan jo møtes på KBS kl 18 likevel vi, veit du
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #8 Skrevet 9. oktober 2006 Åhhh... håpe no at du kjæm æ da liiten... Helga e no lang fra torsdagen også.. Krysse fingra for at det her ordne sæ.. Kanskje gubben din tar med sæ gutan på kino onsdagen...- og ser "over hekken" ? Kjempefin start på høstferien det ja.. Så e aill happy, både mor, far og barn.. Jordbærpikene e ein fin plass.
Krølle79 Skrevet 9. oktober 2006 #9 Skrevet 9. oktober 2006 For et GENIALT forslag om kino for mann og barn!!! DEN støtte æ jaggu!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå