Gå til innhold

Kan noen komme med egenerfaringer råd etc..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er vel ca 6+6 på vei, var til ul for nesten to uker siden, da fant han et bankende hjerte.

Men jeg har hatt en del vondt både før ul og etter ul. Kan minne om mens smerter ikke bare murring liksom.

Og vist jeg hoster får jeg skikkelig vondt i lysken, kjennes nesten ut som noe som strammer intenst i et par sekunder.

Har ingen symptomer i det hele tatt, hatt såre/vonde pupper, men det er liksom kun vist jeg har hat på meg en bh en hel dag. Når jeg har gått uten en stund er det ikke vondt i puppene lenger.

 

Tror dere jeg kan ha mistet? Har forresten ikke hatt noe blødninger i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei du har nok ikke mistet, da hadde du nok merket det..symptomer kommer og går. Vondt i lysken er helt vanlig...for meg iallefall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på du ikke er lengre på vei? Vel tidlig å se hjertet som banket når du bare var 4 uker på vei. Ikke mulig etter det jeg har hørt men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! Tror ikke du har mistet. du trenger heller ikke bekymre deg;-) Det er helt normalt å ha en del ubehag. Det er ligamentene som holder livmoren som tøyes bla.... å det gjør vondt.. Kjenner meg veldig godt igjen i dine beskrivelser:) venter nr 3 selv...når du heller ikke har hatt noen blødninger, tror jeg du kan puste lettet ut... slapp av... Dette går over etterhvert. et svangerskap er jo så individuelt;) men selvsagt... føler du at noe er galt er det lurt å oppsøke lege:) Lykke til med rugingen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er det og, jeg føler liksom ikke at noe er galt, men føler meg heller ikke gravid hehe ikke lett dette her.

Har hatt en ma for ca. 6 mnd siden og da føltes det som om noe var galt.

Skal til ny ultralyd om ca 14 dager så da får jeg se om alt står greit til med spiren, men takk for de trøstende ordene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...