Regnbuens barn™ . Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Torsdag 19. oktober 2006 kl. 18:00 på Villa Paradisio, Oslo På tide med nytt treff for Januar/Februar klubbene igjen, men alle er hjertelig velkommen! Påmelding og evt avbud kreves pga bordbestilling.. Villa paradisio på Grunerløkka.(Oslos beste pizza=) Meld dere på inne under BIM treff... =)
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Er det mulig å slenge seg med i siste liten? Må nemlig se ann dagsformen, for får fryktelige svimmelhetsanfall og har egentlig fått beskjed av legen om å være sengeliggende... Kjeder jo livet av meg med å slappe av hele tiden, så trenger sårt en forandring, dersom formen tilsier det.
Regnbuens barn™ . Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2006 Huff da, du har vært syk hver gang vi har treff du? joda, kan vel se det an med påmelding, men sist gizom arrangerte treff var det mange som ikke sa ifra, og i og med at dette er et veldig populært spisested så håpte vi på mer nøyaktig påmelding.. Veldig god pizza der altså- anbefales på det sterkeste. =)
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Ja, jeg har ikke hatt mye flaks de gangene det har vært treff. I tillegg passer det ikke alltid med passingen av førstemann... Skal prøve å si ifra litt nærmere treffet, så får jeg bare krysse fingrene ang. selve dagen )
Regnbuens barn™ . Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 16. oktober 2006 OK, bestiller bord idag, siste frist for påmelding =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå