Gå til innhold

Noe mer ang. fødselpenger.. !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare starter en ny tråd her jeg for da er det lettere om det er noen som vet å se spørsmålet enn om det ligger langt nede på en annen tråd..

Jeg bare lurer på dette: når jeg går ut i permisjon den 25 oktober.. får ikke jeg penger før i slutten av november da??? Det blir utrolig lenge å vente da!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Er det sånn det fungerer.. Pengene man fikk den 12 er gjerne brukt opp lenge før den tid!!!

Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det nooooooooooooooooooooen der ute i 3 tri som vet noe om dette???

Får jeg noe svar om jeg tar en sang??

OK, her kommer`n:

Mel. Bamses fødselsdag.

" sitter her på 3 tri og koser meg med sia,

handler litt om ditt og datt, omtrent på denne tia;

Stor og rund er alle mann, venter snart på vannavgang

Hipp hurra for alle oss som snart en liten en har fått"

Skrevet

Ha ha ha...Morsom vise :o)

Skulle gjerne svart deg helt eksakt; det kan jeg dessverre ikke, men det kan hende du får for de siste dagene i oktober (fom 25.- tom 31.) på utbetalingsdagen i oktober. Men det blir jo ikke for mange dagene, isåfall.

Merk imidlertid at dette KUN gjelder dersom arbeidsgiver IKKE forskutterer lønn for deg. Dersom de gjør, får du fødselspenger på den vanlige lønningsdagen (som var den 12., etter hva jeg forstod?).

Skrevet

Hei lilly my..

tusen takk for svar.. jeg vet jeg får vanlig lønn fra arb. giver i midten av oktober.. men, da må kanskje disse vare til i slutten av november da.. uff.. det blir vanskelig..

Skrevet

Har termin 28.oktober, og slik jeg har forstått det, får jeg i alle penger av trygdekontoret siste dag i oktober. Man skal ha penger fra den dagen man går ut i permisjon, 3 uker før termin. Så regner med at du får penger derfra du og den siste dagen i mnd.

Spurte om dette jeg og, for det hadde blitt litt vel lenge å vente fra begynnelsen av oktober til slutten av november!

Lykke til!

Skrevet

Hei, jeg sendte papirene ang. fødselspenger forrige uke, fikk beskjed i posten nå sist fredag at man får penger utbetalt etter den datoen man oppga som permisjonsdag, da vil det vel si at man får det ca. en mnd etter den datoen eller no vil jeg tro... Jeg får sykepenger nå da, så jeg får det fram til den 23/10 sto det hos meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...