Spring79 Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Tenkte å kjøpe overmadrass til babysenga- noen som har en å anbefale? Eller vet noen lure steder hvor de selger overmadrasser til overkommelige priser? Trenger bare en tynn til å beskytte madrassen mot gulp og bleielekkasjer (må være vaskbar).
Lystpåentiljeg Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg kjøpte Dry overmadras - kostet 600kr på Babyshop i Fredrikstad. Vet de selger den i mange babybutikker, og prisen er vel noenlunde den samme. Synes egentlig det var litt dyrt, siden madrassen under koster 800kr, så tja - men den blir anbefalt her inne, så stolte på det. Virker grei.
Spring79 Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2006 Har sett på den og den virker kjempefin, så det er mulig jeg går for den. Har også kjøpt en dyr og god madrass under, så i utgangspunktet hadde jeg tenkt en billigere variant til å ha oppå... men har ikke funnet noen jeg er fornøyd med:-(
Snupidupi Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Sparkjøp skal ha nå billig sånn overmadrass sak... som ska pust og vær vanntett... men veit ikke om den e nå bra... men billi e den...
mensana Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg har kjøpt på Ikea. - har seng og madrass derfra også.. Overmadrassen tror jeg kostet 149,- eller deromkring..
Spring79 Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2006 Men har ikea overmadrasser i str 60x120? Har ikke de egne madrassmål? Hvis ikke er jo det et smart sted å kikke. Takk for tips, skal ta meg en tur på sparkjøp også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå