Gå til innhold

Mensmurring 1 uke før IKM..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg hadde det slik for 2 mnd siden, men var ikke gravid. Jeg trodde jeg var det, da jeg hadde andre "symptomer" som jeg vanligvis ikke har, og var så sikker at jeg ble skikkelig hormonell i tillegg. Det var helt forferdelig da tr kom.

Da jeg fant ut at jeg var gravid med sønnen vår, hadde jeg INGEN symptomer. Alt var som vanlig - mensmurring 2-3 dager før ikm, så det var litt av en overraskelse den gangen ( var i pp15) siden vi hadde prøvd så lenge.

Jeg testet SVAAAKT positivt på fredag, har ikke IKM før neste søndag (omtrent)...

Men, det var svakt, så jeg føler meg ikke sikker, skal teste igjen tirsdag morgen.

Hvis du MÅ teste, gjør d endelig på morgen-urin, den er mest konsentrert :)

Lykke til

Klem fra verdens mest nysgjerrige, utålmodige og spente prøver :)

Tror jeg kommer til å teste litt før IKM. Er litt av en tålmodighetsprøve, denne ventinga! Rart ingen finner opp en test som måler sev de minste spor av graviditetshormonet. Det kunne noen sikkert tjent seg rike på.

PS: Nå kjennes brystene mine ømme ut og. Skjønner at det sikkert ikke er noen symptomer så tidlig, men man kjenner jammen godt etter på kroppen sin av denne prøvinga. Og krysser fingrene likevel:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...