Gå til innhold

dytter opp... gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, vi har prøvd i ca 9 mnd å bli gravid med nr. to. Hver gang har jeg trodd jeg var gravid.... men nei da, de siste månedene har jeg vært mye mer avlsappet i forhold til det hele, og ikke tenkt så mye på det dagene rundt mensen. Men denne gang - har jeg - i tillegg til at jeg er 6 dager på overtid (har alltid hatt syklus du kunne stille klokken etter) - ALLE mulige symptomer på graviditet....: Stikking i pupper av og på og "voksesmerter", stikking og murringer liknende mens smerter i magen/ underlivet dagene før og etter mensen skulle kommet, er trøtt og veldig sulten og luktesansen har våknet... litt kramper i leggene og av og på med sopp-symptomer i underlivet. Altså mange fler symptomer enn sist... har likevel viost klart negativt på to tester! Har lest flere steder at det kan vise negativt til 10 dager etter mens, noen med erfaringer her? Er ganske overbevist om at jeg må være gravid, selvom altså testene sier noe annet. En venninne av meg var for noen år siden gravid med tvillinger og 8 uker på vei før de fant det ut hos lege via blodprøve fordi alle testene viste negativt....

hilsen håpefull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...