Gå til innhold

Noen som vet dei har EL selv om EL testene ikke er helt like sterke?

Anbefalte innlegg

Hei!

Venter EL nå, og har alle symtomene som jeg pleier å ha!

Har har 4 dager med slim , har hatt

veeldig masse EL slim i dag!

Har også EL vondt i underlivet!

Kjenner også på tappen, og den åpnet seg torsdag!

Har testet morgen kveld, men har ikke fått helt positiv EL test, bare nesten, i går og i dag!

Det har aldri skjedd meg , for har testet mange ganger før, og da har dei alltid vært like sterke og sterkere enn kontrollstreken!

Bruker QR tester!

Er det flere som vet at dei har EL , selv om EL testen bare har blitt nesten positiv?

Fortsetter under...

ja jeg har d slik med di billigtestene, det blir først kun 1 strek, så når el nermer seg så kommer det en svakere strek til syne. tester jeg med cb digital da så slår den ut på el

jeg har ikke sansen for de billigtestene, de gir ikke meg korrekt svar iallefall. da er det jo litt bortkasta, så jeg kjøper kun cb digital på billigtester.no til 199. den stemmer! :))

Jeg får to svake streker til å begynne med (to dager), dag tre blir teststreken sterk, men allikevel ikke så sterk som kontrollstreken. Men jeg vet jeg har el fordi, pga andre symptomer.. så de funker bra på meg;)

Hei

Har samme erfaringer som de andre; QR testene viser i beste fall like sterk strek (men da må jeg legge litt godvilje til), mens når jeg tester med CB digital, ja da viser det seg at jeg har eggløsning.

jeg testet med merket 'klart svar' fra dag 10 og hadde ingen antydning til teststrek noen av dagene(testet hver dag).

tok CB digital test i går (dag 19) og den slo ut. så jeg vet ikke helt om jeg stoler på annet enn digitale jeg heller nå. kommer nok til å fortsette med dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...