Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 hei! jeg er gravid i uke 35 og lurer på noe.. har nå den siste dagen hatt litt vannaktig i trusa. det lukter på en på litt "sterilt" eller noe slikt.. er i allefall litt lukt av det.. noen som aner hva det er? skal reise på en liten tur om to dager, kanskje jeg bør holde meg hjemme???
Fødemaskinen Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Kan jo være fostervann, at du lekker litt. Ifl min jordmor lukter fostervann litt som sæd...
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Ring føden og ta en sjekk, for er det vannavgang så er det jo en sjanse for infeksjon... Har hatt samme mistanke i alle tre svangerskapene mine, og tar alltid mistanken på alvor...Selv om jeg har tatt feil fler ganger en den ene gangen det var riktig:-) Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 takk takk.. men jeg har et barn fra før og da gikk vannet slik at det rant litt og litt konstant... men det stemmer det dere sier med lukten ja.. men kan det altså være fostervann??? det renner ikke hele tiden, men det er så pass at det drypper litt gjennom trusen men så stopper det opp på en måte.. kommer og går.. uff er i tvil jeg nå om hva jeg skal gjøre.. vil jo ikke være hysterisk heller men kanskje ikke så lurt å reise bort uanset... nei kanskje jeg må ta en tlf her..
-Helen- Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 hehe, der sa du det. lukter litt sæd egentlig av det!! jeg sa dette til jordmora, og hun sa det bare var tynnaktig utflod. men kanskje det er fostervann, hmmmm
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #6 Skrevet 9. oktober 2006 Fostervannet mitt lukta tøyenbadet (dvs klor). Gjør ditt det?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #7 Skrevet 9. oktober 2006 ja det gjør kanskje det... det er i alle fall lukt på det sånn ca slik det dere beskriver.. men det er ikke noe som renner konstant slik som fostervannet mitt var med forrige barn... men er det farlig?? går det altså an å lekke litt?? bør jeg ta kontakt med føden/jordmor?? har jo 6 uker igjen.....
KMB Skrevet 9. oktober 2006 #8 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg hadde mye vannaktig utflod i uke 24. Jeg ringte A-hus og sa at jeg var engstelig for at jeg hadde lekket litt vann. De tok meg inn på kontroll med en gang. Nå hadde jeg ingen vannavgang. Utfloden jeg har har under graviditeten har en egen graviditetslukt. De sa på sykehuset at fostervannet lukter søtlig??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå