Gå til innhold

Oktober: Ina ble septemberbarn


CaliforniaBaby2

Anbefalte innlegg

Etter bare fire dager hjemme fra jobb, ble en rutinekontroll til fødsel fire dager før termin. De var redde for at jeg utviklet svangerskapsforgiftning, saa da ble jeg sendt fra legen til føden, og derfra kom jeg meg ikke hjem igjen før tre dager etter! Jeg hadde ikke engang pakket bagen!

 

Jeg ble satt igang med pitocin klokka fire paa ettermiddagen, og jeg ble pumpet full av magnesium. Det luktet metall i hele rommet, og jeg svettet metall, og hadde metallsmak i munnen. Fikk ikke spise noe i tilfelle de maatte ta keisersnitt, saa jeg var ekstremt sulten siden jeg ikke hadde spist siden frokost. Veene kom etterhvert, og da jeg etter mange timer med smerter valgte aa faa epidural, var det et kjærkomment avbrekk. Jeg fikk til og med til aa sove en times tid! Det hele gikk mye raskere enn jeg ble forespeilet ved igangsetting, og klokka 7:47 ble lille Ina født. Hun veide 3030g og var 52cm lang. Frisk og fin, men litt døsig av all magnesiumen og smertestillende jeg hadde blitt pumpet full med.

 

Jeg maatte være paa sykehuset i to dager til, slik at de kunne overvaake blod- og leververdiene mine, og magnesiumen var fremdeles koblet til. Maa si det var deilig aa komme hjem, og ikke minst bli koblet fra de intravenøse slangene. Naa koser vi oss hjemme med Ina, og begynner aa bli litt bedre paa aa tolke de ulike lydene og faktene. Litt slitne, men mest lykkelige over aa endelig bli en liten familie paa tre!

 

Lykke til dere andre som fortsatt venter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer kjempe masse med deres lille Ina.

Vi fikk vår lille Ina 4 oktober.....

Koselig med disse små i hus.

Kos dere videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...