tess27 jonathan kom 23.12.06 Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 her sitter jeg da og har mega lyst på hamburger men samboeren min GIDDER ikke og kjøre meg:( oxo får jeg ikke lov og låne bilen så kommer ingen vei....... *snuffs*
vips-77 Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Hmmm..hørtes ikke bra ut!! Tror ikke min hadde turt å nekte meg det gitt!!! Det hadde jeg ikke godtatt, skal man ha hamburger så SKAL man ha hamburger!!!!
Kristannaa Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 det var da dårlig gjort.. vet han ikke at å nekte gravide det de vil ha kan være skadelig? du får tyvlåne bilen:)
tess27 jonathan kom 23.12.06 Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2006 blir så sinna at jeg griner... bilen får jeg ikke låne uansett for den er HAN SIN jeg får aldrig låne den.. og da nekter han meg jo og få burger.. huff......så får nøye meg med knekkebrød.. oxo skal jeg sitte og kikke stygt på han resten av kvelden!!!!!!!! forbanna gubbe *snuffs*
mensana Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 Dårlig gjort!!!!!!!!! Still ultimatum: kjør meg eller gi meg bilnøklene.
mensana Skrevet 8. oktober 2006 #6 Skrevet 8. oktober 2006 seriøst: vil han ikke låne deg bilen....? Er det dummeste jeg har hørt på lenge. Fy flate!!
tess27 jonathan kom 23.12.06 Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2006 det er seriøst.. har hvert sammen i 2 år nå i desember og har aldrig fått låne bilen.. må skaffe meg min egen... det er utrolig frustrerende... huff...
Snupidupi Skrevet 8. oktober 2006 #8 Skrevet 8. oktober 2006 Hm... sambo vil ikke ha gidda å kjør å kjøp mæ en hamburger... men æ hadd da fått lån biln... Her i huset kjør æ og frøkna hannes bil... (ny volvo), mens han kjør min bil (gammel toyota) ;D
tess27 jonathan kom 23.12.06 Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 8. oktober 2006 skal jeg få kjørt bil så må jeg låne mamma sin el noe.. for bilen hans får jeg ikke låne uansett... men men skal skaffe meg bil nå
*Lucia* Skrevet 8. oktober 2006 #10 Skrevet 8. oktober 2006 Du må skaffe deg egen bil før ungen kommer!!! Skjønner ikke hvorfor du ikke får låne den?? Hva er så spesielt med den?? Stylet?
Thea kom 25.11 Skrevet 8. oktober 2006 #11 Skrevet 8. oktober 2006 Sambo er også sånn som ikke gidder å farte rundt hvis jeg har lyst på noe.... men han har aldri nektet meg å låne bilen, selv om han kjøpte ny bil i mars... Da hadde jeg satt meg ned og begynt å gråte.. jeg hadde blitt skikkelig vanskelig å ha med å gjøre... he he =0)
popkind Skrevet 8. oktober 2006 #12 Skrevet 8. oktober 2006 Slemme, slemme mann!!!! Sånn gjør man ikke mot sin gravide konemor!!!
tess27 jonathan kom 23.12.06 Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #13 Skrevet 8. oktober 2006 er bare det at hvis jeg gråter så sier han at jeg ikke kommer noen vei med det og at jeg ikke får låne bilen noen mere samme hvor lei meg jeg blir.. men jeg har sagt det til han at hvis han detter og brekker beinet og ikke kan kjøre selv til sykehuset så kjører faan ikke jeg, da skal jeg heller ringe ambulanse for han.. så vrang skal jeg være da.... da skal jeg bare si : nei jeg får jo ikke låne bilen så du får komme deg dit selv.... hehe en blir litt sånn mannevond av og gå gravid tror jeg hehe:)
Hermelina Skrevet 8. oktober 2006 #14 Skrevet 8. oktober 2006 Huff, det høres skikkelig dumt ut ja! Synes han skal pelle seg avgårde og kjøpe burger til deg! For at babyen skal ha det bra, så må du ha det bra! Og du har det ikke bra hvis du er sulten, sånn er det bare!
ayme Skrevet 8. oktober 2006 #15 Skrevet 8. oktober 2006 Det er det dummeste jeg har hørt!!! Skulle prøvd å vært gravid han! Bare stirre stygt på han resten av kvelden du...
Minmai Skrevet 8. oktober 2006 #16 Skrevet 8. oktober 2006 Du får begynne å ta drosje. Vet ikke hvor du bor da, men man kan kjøre veldig mye drosje for det det koster å kjøpe bil, forsikre den, fylle den opp med bensin og ha den på verksted minst en gang i året! Føler med deg. Bor selv 3 minutter unna Bunnpris som er oppe til kl 22 alle dager, 4 minutter fra Narvesen og Baker Hansen, 5 minutter unna Statoil og Kiwi, 8 minutter unna McDonalds og 7-Eleven etc. Bra at jeg er lat, ellers hadde jeg blitt fet!
tess27 jonathan kom 23.12.06 Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #17 Skrevet 8. oktober 2006 bor 5 min unna meny, men det tar ca 10 min og kjøre til nærmeste gatekjøkken og såååå langt orker jeg ikke og gå hehe:) så nå bestillte han pizza fra peppes til meg nam nam hjelper og furte litt *hihi*
mensana Skrevet 8. oktober 2006 #18 Skrevet 8. oktober 2006 Bra han ordnet opp på et vis.. Men jeg begriper ikke hvorfor du ikke får låne bilen, og jeg synes det er dårlig gjort at han ikke gidder dra og kjøpe mat til deg. Vedder på at du hadde gjort det for ham!!! Du får kose deg med pizzaen!!
Frk. Sol Skrevet 8. oktober 2006 #19 Skrevet 8. oktober 2006 Hehe.. Utrolig hva en time med furting og stygge blikk kan gjøre for en stakkars gravid dame:D Syntes du er flink og utholdende!!
Hermelina Skrevet 8. oktober 2006 #20 Skrevet 8. oktober 2006 Ja, du må bare stå på krava! : ) Alt ordner seg for snille jenter, men mannfolk har bare godt av å bli furtet litt på innimellom! Håper pizzaen er god! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå