Gå til innhold

noen fra hordaland?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Da er du heldig:) Har vært plaget av ekstrem tretthet, kvalme, svimmelhet, halsbrann og pupper som føles som de veier et tonn!!! Kvalmen og svimmelheten er heldigvis begynt å avta:)) Menmen..skal ikke klage heller, dette barnet er høyt ønsket -så jeg skal tåle mye for å få det:) Men må ærlig talt si jeg noen ganger lurer på om det kan være flere der inne..skal bestille min første legetime i morgen og håper på å komme raskt til siden jeg snart er 12 uker på vei - blir da spennende om vi kan høre hjertelyden. Liksom da det blir virkelig synes jeg:) Har du vært hos lege, eller venter du?

jeg vil være litt dårlig så jeg føler jeg er gravid liksom:)jeg har bestilt timer til både lege og jordmor. har lege time om to uker og jordmor time om 4 uker. vil ikke springe til legen heller. hjertelyden skal vel høres på deg nå. lurer på det jeg og siden magen har vokst såpass på 7 uker.er tvillinger i mannen min sin familie alle deler av den.

Hehe..skal se på det at du har to i magen ja:) Det er visst sånt som går i arv. Svigermor er to-egget tvilling, og så har vi tre sett med tvillinger på min mors side- så vi har det absolutt i slekta vi også:) Selv om sjangsen er veldig liten, så klarer jeg lixom ikke bli kvitt den følelsen... Alt har vært så veldig annerledes denne gangen... Jaja, tiden vil vise hva som skjer, er vel 99% sjangs for at det bare er en inne der tenker jeg:)

Annonse

Nei så dette blir kjempespennende! Gleder meg til de 12 første ukene er passert, ikke engstlig men likavel litt hvis du skjønner hva jeg mener..

Gleder meg til første kontroll for å høre hjertet slå, etter uke åtte er det vel? Har du vært hos legen?

Tuaen takk nita07!

Min kjære var selvfølgelig med og snude på testen, han er veeeldig stolt!

Har fortalt det til familie og mine 3 bestevenninner, klarer ikke å holde det hemmelig selv om det er tidlig :-)

Det er en mening med alt!

Nå er det nattinatt jenter, snakkes imorg ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...