Gå til innhold

Tassen tar flaske!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hele tiden hatt problem med å få tassen til å ta flaske. Idag fungerte det med NUK flaske!! Han fikk kanskje 20 ml med flaska (hadde ikke mer å gi han), men det gikk fort ned. Veldig deilig, men skummelt også. Nå må jeg vel ta en tur bort snart så pappa før prøvd seg. Litt "rar" at tassen ikke er 100% avhengig av meg lengre. Plutselig kan pappa overta. Noen gode forslag til hva min første tur ut skal være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En tur på spa med deilig kroppsmassasje, og en liten tur ut med venninner etterpå :)

Skrevet

Enig med hun over: SPA!! Hvor gammel er tassen din? Kanskje jeg bør prøve NUK-flaske. Dr. Brown vil hun ikke ha i alle fall!

Skrevet

Han er 4 mnd. Vi har prøvd masse flasker mange ganger, og det har vært umulig. Tok NUK med en gang. Tror det renner litt lettere av de.

Skrevet

Så bra da :)

Jenta mi har alltid tatt flaske, inntil for et par uker siden. Nå nekter hun. Kjøpte NUK i går- håper hun tar den!

Skrevet

Jeg kjøpte på barneverden på Alna, Oslo. Flere med samme problemet som synes det er verd å prøve?? :-)

Skrevet

Min tok flaske greit, men så, ca 4 mnd gammel, brånekt!!! Ikke schnakk om altså!! Vet ikke om vi har prøvd akkurat den typen, men har prøvd de fleste..

Skrevet

nuk flake e de dei beste flaskene.. men dokke som har dr brown flaske trenge ikkje kjøpe flaskene,men bare smukkane til nuk,samme me dei som eg ha kjøpt på rema og på coop.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...