firemerkersmør Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Vi har hele tiden hatt problem med å få tassen til å ta flaske. Idag fungerte det med NUK flaske!! Han fikk kanskje 20 ml med flaska (hadde ikke mer å gi han), men det gikk fort ned. Veldig deilig, men skummelt også. Nå må jeg vel ta en tur bort snart så pappa før prøvd seg. Litt "rar" at tassen ikke er 100% avhengig av meg lengre. Plutselig kan pappa overta. Noen gode forslag til hva min første tur ut skal være?
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 En tur på spa med deilig kroppsmassasje, og en liten tur ut med venninner etterpå
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Enig med hun over: SPA!! Hvor gammel er tassen din? Kanskje jeg bør prøve NUK-flaske. Dr. Brown vil hun ikke ha i alle fall!
firemerkersmør Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2006 Han er 4 mnd. Vi har prøvd masse flasker mange ganger, og det har vært umulig. Tok NUK med en gang. Tror det renner litt lettere av de.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 Så bra da Jenta mi har alltid tatt flaske, inntil for et par uker siden. Nå nekter hun. Kjøpte NUK i går- håper hun tar den!
firemerkersmør Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg kjøpte på barneverden på Alna, Oslo. Flere med samme problemet som synes det er verd å prøve?? :-)
*ale* Skrevet 8. oktober 2006 #8 Skrevet 8. oktober 2006 Min tok flaske greit, men så, ca 4 mnd gammel, brånekt!!! Ikke schnakk om altså!! Vet ikke om vi har prøvd akkurat den typen, men har prøvd de fleste..
martemaren Skrevet 8. oktober 2006 #9 Skrevet 8. oktober 2006 nuk flake e de dei beste flaskene.. men dokke som har dr brown flaske trenge ikkje kjøpe flaskene,men bare smukkane til nuk,samme me dei som eg ha kjøpt på rema og på coop.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå