Gå til innhold

Noen her som tester sammen med mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare litt nyskjerrig her, jeg tester alltid sammen med sambo, men det er fordi han insisterer. Det er jo koselig og kjempe spennende da selvsagt! Også er det jo så godt å være to om det også da.

Hvordan er det med dere? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sniktestet litt jeg... Uten at han har visst om det.. Dette gjør jeg fordi han blir så skuffet når det ikke kommer en xtra strek..

Skrevet

Han har som oftest vært med og testet :o))

Skrevet

de gangene jeg har testa har det vært med kjæresten min:)

Skrevet

Samboeren min er klar over syklusen min og veit når jeg skal ha mensen, men jeg har testet ettpar ganger uten han. Dette fordi jeg har lyst til å si det under litt. ja minnerike omstendigheter. Det vil jo bli det uansett da men, vil gjøre det litt spesielt.. men.. hittil er det jo bare en strek vært så.. ja da får han jo selvsagt vite det og da men.. åhh håper på to streker snart

Skrevet

Vi gjør det vi også:) Spennende og koselig:)

Dvs at det var kjæresten som "dyppet" testen i koppen og leste av sist gang - men da var det negativt svar...

klæm

Skrevet

Jeg går på høyskole 4.5 time unna kjæresten min, så jeg må da teste for meg selv. Men skal prøve å holde meg til onsdag eller torsdag i neste uke fordi da skal jeg hjem til han... Håper jeg kan overraske han med at han skal bli pappa, så han slutter med å få kalde føtter for fremtiden vår ;-D

Skrevet

Jeg tester for meg selv. Har ikke lyst til å ha så stort fokus på "prøvinga", fordi jeg har en følelse av at det kan ta litt tid, og vil ikke at det skal bli en besettelse for oss. Derfor holder jeg styr på egen menssyklus, og så har vi sex når det faller oss inn uten at det er for å "prøve". Men spør han hvor jeg er i syklusen diskuterer vi det naturligvis :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...