Gå til innhold

Hva er albyl og crinone?


CottenCandy♥Butterscotch

Anbefalte innlegg

(testet positivt idag og er fryktelig sugen på informasjon jeg burde vite om!!:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Dette er gjerne noe man får dersom man har mange aborter bak seg, så for "vanlige" gravide er det ikke noe å tenke på. Crinone får man som støtte for lavt progesteron og skal hjelpe det gule legemet i starten av svangerskapet og Albyl E får man som blodfortynnende, da det er noen som mister bl.a. pga. blodpropp i morkaken. Man kan ta blodprøver for å finne ut om man trenger disse medisinene, men som sagt for de aller fleste er ikke dette nødvendig.

 

Lykke til med graviditeten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en liten tileggsopplysning ang Albyl E. Det er et legemiddel som spesielt de som har hatt hjerteinfarkt bruker. (To alternative medisiner der..) Og det som er litt skummelt med albyl e er at den KAN gi ( Jeg sier ikke at den GJØR det) økt blødningstendens hvis du skader deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig som anonym skriver, at det kan gi økt blødningstendens, det er jo blodfortynnende, så det stopper jo ikke akkurt blodet! Jeg tar i tillegg Fragmin-sprøyter, og får noen sinnsyke blåmerker på magen. Ser ut som jeg har en skikkelig konemishandler til mann! Heldigvis er det ikke bikinisesong nå... :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...