Gå til innhold

Hormonsykdom som gjør at man aborterer ofte(re)?

Anbefalte innlegg

Noen som kjenner til dette, hva det er og hvordan det utarter seg? Hørte at et familiemedlem til ei i svigerfamilien min hadde dette, men samtalen dreide i en retning som ikke gjorde det naturlig å spørre noe mer om det... Og at det _kan_ hjelpe med sukkersykemedisiner???

*nyskjerrigper*

Fortsetter under...

Det er vel kanske PCOS? De går ihvertfall på metformin. Jeg går også på metformin, fordi jeg har insulin resistanse og det kan hjelpe meg å bli gravid samt å beholde... det er de to jeg kommer påsom har metformin behandling... (diabetes medisin)... Har du hatt UL og sett om der er cyster?

Takk for svar begge to :o)

Ikke meg som har det, men ei i "Indirekte familie". Vet ikke om hun visste det fra før av, men fant det i alle fall ut etter en sa (?) som hadde skjedd i uke 2-3, men ikke oppdaget før etter 3,5mnd pga at den ikke kom ut... Ble invitert på å være med i et forskningsprosjekt på det der med medisiner, og skulle egentlig fått en "hestekur" nå i høst, men ble gravid i stedet :oD Er nå 3-4mnd på vei og har sett levende baby på UL :oD Veldig glad på hennes vegne nå - dessuten har hun termin rett rundt mi snuppe si 2års dag :o)

Er det forresten forskjell på PCO og PCOS?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...