fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Det høres ut som om ammingen går greit nå? Det er i så fall kjempemoro og vel fortjent!!!! Lykke til videre også!
snull Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Hei fjummsi;) Så koselig at du spør da...., og ja det går veldig mye bedre enn det har gjort på leeenge...så lenge at jeg ikke husker hvordan vi en gang hadde det... Hun er fortsatt ikke kjempebegeistret og har ikke tid til noe kosestund, så måltidene er unnagjort på et blunk. Men hun spiser når hun er sulten og er strålende fornøyd, så da er jeg også det!! Jeg hadde aldri trodd jeg skulle ta slik på vei pga "litt ammetrøbbel", men jeg skal ærlig innrømme at jeg var rimelig langt nede og veldig skuffet da det sto på som værst! Mulig jeg hadde kapitulert hvis det ikke hadde vært for slike som deg... Hun er nå blitt 5 mnd, har fullammet til nå(litt stolt av det, for det hadde jeg ALDRI trodd var mulig pga nekten) , men vi er såvidt startet opp med litt grøt som går ned på høykant...(har lagt lite på seg i det siste, og vil ikke ha mer enn 4-5 "puppemåltider" pr dag, så vi ble da anbefalt å starte med grøt).. Håper å amme henne så lenge som hun bare vil ha...STORKOSER meg med hver amming...alle 4-5 minuttene det tar
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2006 Så fantastisk deilig å høre! Og du - bare pass deg! Snart har du en puppegæærn jente på snart to år på puppen - som har aaaaallll verdens tid til å kose seg og nyte ;o) Neida, det styrer jo du! Men at min puppnekter gjennom sju måneder skulle bli ei puppejente hadde jeg aldri trodd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå