-carina- Skrevet 8. oktober 2006 #1 Del Skrevet 8. oktober 2006 I dag var det nyyydelig vær! Faktisk var det så varmt på verandaen vår at en potteplante som stod i sola visnet etter to timer... ;o) Og med sånt fint vær går det jo ann å komme seg ut og så litt også. Min lille gutt er ikke akkurat så glad i å ligge i vogna si, men nå var det jo ikke kaldt for ham å sitte på armen og bli båret rundt heller! ) Ha en strålende søndag kveld! Vi skal kose oss med taco (det reagerte Karsten på når jeg spiste tidligere, men nå er det 10 uker siden, og jeg elsker taco, så i dag tar vi sjansen!) og en leid videofilm! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #2 Del Skrevet 8. oktober 2006 Vi hadde dåp i dag, kjempe deilig med sånt vær da:-) Taco hørtes godt ut, har enda ikke turt spise det, må prøve snart. Vi skal spise litt av restene etter dåpen, ble så mye igjen. Kos dere, ha en flott søndag videre:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå