Gå til innhold

Flere som skal ha UL kommende uke?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp! Skal til min 4. ultralyd fredag den 13. på Haugesund sykehus! Da SKAL jeg også vite kjønnet! ;) Sist var det litt for tidlig å se, så jeg krysser alt jeg kan for at småtten inni der viser godviljen for en kjempespent mamma og resten av familien! :) Denne uken kommer til å gå tregt.....................

Eg skal på torsdag....Kjempenervøs! Har bare vert en gang før, men det var i uke 11, så eg er SÅ spent på å se hvordan det går. Krysser fingrer og tær for at alt er bra! Håper også å få vite kjønnet, men så lenge alt er bra skal eg ikke klage akkurat....

Lykke til, og ikke glem å fortelle hvordan det gikk!

Hei, jeg skal i dag om 2 timer! Er veldig spent. Var også for 10 dager siden og da lå morkaka for langt nede mot mormunnen og jeg er derfor sykemeldt, dette gjør meg jo ekstra nervøs, men legen sa at det mest sannsynlig skulle gå bra hvis jeg tok det rolig. Kjedelig, men jeg gjør alt for at det skal gå bra med den lille!

Jordmor sa at det trolig er en jente, hmm skulle ønske jeg visste 100% sikkert;-)

Lykke til alle sammen, håper morkaka deres har det bra!

Annonse

Jeg skal i morgen kl 10.30. Jeg er også spent, for jeg var for 2 uker siden og hun satte termin tilbake 2 uker. Jeg skal få nøyaktig termin i mrg, og håper jo at det går an å se kjønn da. Har 2 gutter fra før, og visste ikke hva det ble de gangene.

Jeg skal også på torsdag denne uken. Tiden kommer til å gå veldig sakte frem til det. Vi gleder oss veldig! Jeg har fått se knøttet to ganger tidligere (senest for tre uker siden), men det blir første gang samboeren får se noe. Så han er jo ekstra spent!

Jeg skal på hovedultralyden på sykehuset i morgen tidlig kl.9.00. Går til privat gynekolog og han tar ul hver kontroll, så så den lille for 5 uker siden, men det har sikkert skjedd utrolig mye siden da! Men kjenner masse liv i magen, så er hvertfall aktivitet der inne nå:-)

Vi har også lyst til å vite kjønnet, så håper h*n er litt fotogen så vi kan se det i morgen!

Annonse

Vi skal på torsdag kl ti på ni. Jeg gleder meg masse:) Kjenner masse liv, så det er ikke tvil om at den lever, men håper jo at alt er bra med den. Og så vil vi vite kjønnet- det er jo kjempespennende....

Heisann,jeg skal også fredag 13. -på Riksen, har bare hørt hjertelyd enda så det blir spennende med første UL!! Føler meg ikke så veldig gravid siden kvalmen aldri meldte seg(lucky me!), ikke har jeg gått opp et gram -bare ned noen kg, og på magen vises det heller ikke noe. Men det er visst helt normalt når man veier noen kg for mye. Håper alt er bra der inne; men siden magen blir hardere skjer det iallefall noe! Vil også vite kjønnet om vi kan :)Lykke til alle sammen, tror alt føles litt mer virkelig etter UL!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...