Gå til innhold

Ruller på sida.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gullet på 4 mnd har begynt å rulle fra ryggen og over på sida. Armen er litt iveien, men tror ikke det er lenge til han rller over på magen. Jeg trodde de rullet andre veien først, men han viser ikke antydning til å rulle fra mage ti rygg. På deres ban, har det tatt lang tid fra de rullet på siden til de rullet rundt, og hvilken vei rullet de først?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hun hadde ikke rullet mye,men plutselig en dag hadde hun bestemt seg for at hun skulle rundt. hun var 3mnd og 18dager da hun snudde seg fra rygg til mage.

en mnd senere snudde hun seg fra mage til rygg

Skrevet

Hvis du går inn på linken "Første leveår" til venstre her, så står det om forventet utvikling. Der står det blant annet at det er vanlig at de snur seg fra rygg til mage først. Selv tror jeg dette er inviduelt og litt avhengig av f.eks om babyen liker å ligge på magen og derfor kansje lærer å rulle mens h*n ligger på magen. Dette er tilfellet hos oss..

Skrevet

datteren min snudde seg en del rundt fra både mage til rygg og rygg til mage fra hun var sånn 2 mnd til ca 3.5 mnd... det var nok ikke helt bevisst.. når hun var 3.5 mnd så rullet hun bevisst fra mage til rygg _(hun liker best å ligge på ryggen...hehe..)et par dager etter hun var 4 mnd rullet hun bevisst begge veier.. nå er hun 5 mnd og fyker i stor fart rundt på gulvet..det har hun gjort en mnd nå... og det skjer fortere og fortere for hver dag som går..

Skrevet

Min gutt rullet over på siden i 3-4 uker før han fikk skikkelig dreisen på å rulle over på magen. Han er 5mnd og ruller fremdeles ikke fra mage til rygg.

Skrevet

Dette er forskjellig alt etter hvilken litteratur du leser. Står forskjellig overalt. Så da er det vel slik at noen ruller først den ene veien, andre først den andre :o)

Her rullet han fra mage til rygg lenge før rygg til mage!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...