Gå til innhold

slo seg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

datteren min på 7 måneder har lært seg å sitte men har jo ikke helt balansen i orden, så i stad ble hun litt ivrig og så datt hun bakover å slo bakhodet i parketten. gråt kraftig men ikke så lenge. virket som vanlig, dvs ikke noe annerledes enn før på dagen. kan vel ikke ha fått hjernerystelse eller noe av det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat samma skjedde mi jenta på 7og en halv måned i går :( Bare at hu datt bums på fjeset og fikk verandaleppe :(

Det er ikke sikkert hun slo seg sånn kjempehardt , fikk vel seg en støkk tenker jeg :) Men du kan jo følge med henne litt,lese om symptomene på hjernerystelse og sånn,greit å ha det inne uansett ;) Men de tåler jo en støyt da :D

Skrevet

Tviler på at hun har fått hjernerystelse av det. Disse små tåler ganske mye, og det høres og ser ofte verre ut enn det er... det ER jo heldigvis ikke så langt å ramle fra sittende, og så lenge det er parkett og ikke fliser ville jeg tatt det med ro. Du kan jo likevel følge med. Dersom hun plutselig virker trøttere enn ellers, eller virker kvalm/kaster opp, må dere jo sjekke...

Blir nok en del sånne fremover... har en gutt på snart åtte mnd, som ramler hele dagen, han har nemlig lært å reise seg og gå langs møbler o.l, men han glemmer rett som det er å holde seg fast....... Blir noen skrikerunder av og til på oss og, men ser ut til at han mest skvetter eller blir litt redd, mer enn han slår seg... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...