Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Denne ammingen går meg snart på nervene!!!!!!!! Nå er det nyst før jeg streiker altså! Kanskje likså greit med erstatning :-(
Mersa og gutta <3 Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Har du snakket med HS om det? Prøvd å pumpe deg og gi mm på flaske av og til?
-carina- Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Hei! Var det ikke du som skrev ett innlegg her om dagen også?? Eller kanskje jeg husker feil... Ja, det er stress med amming, men jeg tror nå det er litt stress med å koke og lage i stand flasker også... Har du mulighet til å amme, så er det jo best for barnet. Men noen ganger kan det være så slitsomt for mor hele dette ammestyret, så da kan det kanskje være best å droppe det... Ta en telefon til ammehjelperne, du! De kan hjelpe deg! ) Lykke til!
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2006 Nei, ikke snakket med hs! Bruker pumpe meg på natten og gi på kvelden etter pupp, men er som om han ikke får nok de andre måltidene heller :-( Blir bare stresset av det her! :-(
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2006 Sikkert meg det! Ammingen går sån i berg og dalbane her i gården! Blir bare mer og mere oppgitt :-(
-carina- Skrevet 8. oktober 2006 #6 Skrevet 8. oktober 2006 Ikke økedøgn han har, han lille din, da? Det er slitsomt, det! Men heldigvis forbigående... Jeg føler også at min lille ikke for nok bestandig. Har laget til flaske som han har fått rett etter at han da er ferdig med puppen. Men han drikker ingenting i det hele tatt. Tror faktisk han da er ute etter kosen, jeg... Ligger og vrir seg litt på puppen. Det tror jeg er fordi han er mett og egentlig ikke orker mer mat, men så har han så lyst på kosen, så han blir litt frustrert... )
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2006 Men han skriker her etter en stund, og armer og ben alle veier! Da hsr han hatt økedøgn noen dager da!
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #8 Skrevet 8. oktober 2006 har du mer enn to flasker,er det ikke så mye styr. har 9 flasker. da vi startet med flaske kokte vi flasker hver kveld. du koker vann på morgenen,fyller i så mye vann du vil ha i flaskene,setter de i kjøleskapet og når det er tid for mat,tar du ut ei flaske,varmer den og har i mme pulver. når ungen blir større øker mengden i flaska og antall flasker pr døgn minker. nå vasker vi flasker hver 2-3 dag
-carina- Skrevet 8. oktober 2006 #9 Skrevet 8. oktober 2006 Noen kan ha økeuker... Men det er jo ikke sikkert at det er det det er... Kanskje utdrivningsrefleksen din er sen, slik at han får melk for sent? Den kommer ofte raskere i flaske, kanskje derfor han er mer fornøyd med den?! Du kan visst få nesespray som gir deg raskere utdrivningsrefleks... Og du kan drikke amme-te.. Jeg vet ikke hva det er med gutten din, altså, prøver bare å hjelpe deg ved å gjette litt! ) Men prøv det på en telefon til ammehjelpen, du. Har ikke prøvd det selv, men alle som har prøvd her inne anbefaler det jo veldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå