Yulia Skrevet 8. oktober 2006 #1 Del Skrevet 8. oktober 2006 Ilana Tina Ana-Karolina Claudia Laura Alise Evelin Leona Josefine Matilde Matilda Lydia Melanie Selma Beatrice Aurora Agnes Amanda Kira Jennifer Jessica Vanessa Lisa-Marie Joana Isabelle Yvonne Stephanie Mailen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma'n til bitteliten Skrevet 8. oktober 2006 #2 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg liker Matilde/a el Selma best:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 8. oktober 2006 #3 Del Skrevet 8. oktober 2006 Det står mellom Agnes, Selma, Aurora, Lydia, Matilde og Matilda, og da tror jeg at jeg må si Agnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #4 Del Skrevet 8. oktober 2006 Synes Aurora og Selma var finest. Disse er også ok: Tina Leona Josefine Matilde Matilda Amanda Kira Jennifer Jessica Isabelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yessss Skrevet 8. oktober 2006 #5 Del Skrevet 8. oktober 2006 Sorry, ingen av dem var min smak! Måtte jeg si noe, ble det Amanda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-k Skrevet 8. oktober 2006 #6 Del Skrevet 8. oktober 2006 Alise er pent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimmini Skrevet 8. oktober 2006 #7 Del Skrevet 8. oktober 2006 Synes du hadde nevnt mange fine jentenavn!! Liker aller best Isabelle (som vi skal bruke på den lille i magen). Ellers liker jeg også veldig godt: Aurora, Vanessa, Jessica, Jennifer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #8 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hei:) JA-navn: Isabelle(Heller Isabel) Aurora Josefine Alise Matilde\Matilda OK-navn: Leona Selma Jennifer Amanda Resten likte jeg ikke. Hva med Ava? Min lille heter Ava Matilde:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kardemomme Skrevet 8. oktober 2006 #9 Del Skrevet 8. oktober 2006 Mine topp 3: Selma Matilda Aurora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 9. oktober 2006 #10 Del Skrevet 9. oktober 2006 Aurora og Selma synes jeg var de to fineste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 9. oktober 2006 #11 Del Skrevet 9. oktober 2006 Agnes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #12 Del Skrevet 9. oktober 2006 AURORA!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 9. oktober 2006 #13 Del Skrevet 9. oktober 2006 Liker best: Illiana (en ekstra i i forhold til hva du skrev) Melanie (og Melody/Melissa/Melina/Melinda/Melita) Mailèn (og Mailìn/Ailèn/Annelìn) Alise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #14 Del Skrevet 9. oktober 2006 jeg syns Laura er veldig vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooncake Skrevet 9. oktober 2006 #15 Del Skrevet 9. oktober 2006 Agnes eller Matilde/a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #16 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg synes Evelin er det eneste fine på listen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spuntemor Skrevet 10. oktober 2006 #17 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg synes definitivt at Selma er finest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå