Gå til innhold

Sjokk! Han ville være med på søndagstur!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære sambo pleier vanligvis ikke å ha lyst til å være med meg ut og gå tur, men idag, helt overraskende ville han være med!

Jeg ble selvfølgelig kjempeglad, men fikk litt bange anelser når han begynte med GPS'en og skulle ordne med kart og sånn... Vi hadde vel blitt enige om at vi skulle gå opp i skogen bak her for å se etter ei gravrøys fra bronsealderen. Litt usikker på hvor langt og i ulendt terreng jeg skulle klare å gå, men tenkte at jeg bare fikk snu hvis jeg ble sliten.

Han har nemlig blitt hekta på geo-caching, som er en slags orientering for folk (les: menn) som liker dingser. Min kjøpte seg både gps og pda etter at en kompis tok han med på det. Folk legger ut poster på steder som er fine å gå tur til eller som er av interesse ellers, og så legger de koordinatene ut på nett. De som driver med dette her laster ned koordinatene og legger ut på tur! Og min kjære fant vel ut at det ligger ingen sånne poster i skogen her, så han tenkte han kanskje skulle legge ut noen. Og det er visst genialt å ha med unger på det, for andre folk på tur legger ikke så mye merke til at det er en unge som snur og leter etter noe under ei trerot som hvis en voksen mann gjør det samme!

Uansett, vi hadde en veldig fin tur på nesten to timer. Ble ikke veldig sliten, men så gikk vi ikke veldig fort heller, bare koste oss ute, selv om det var maaasse oppoverbakker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hyggelig da... Det er jo en genial oppfinnelse :)

Tenk at det kan få mannen opp fra sofaen for å bli med ut på tur :))

Dere får nok mange fine turer fremover :))

Skrevet

Jøss, dette må sjekkes nærmere ut!!

Høtes koslig ut!

Skrevet

Hørtes kjæmpe kosli ut :D E jo bra med leketøy vesst det får han ut på tur da ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...