Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 jeg har hatt d en tid nå, men d går som regle over etter en tid oxo. men d jeg lure på er om det er vanlig å slite med d?jeg er 34+6 i dag, og holder på å bli sprø....ikk noko koseli d....ungen blir ekstra aktiv når jeg frå slike "anfall"
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg og har dette. vært hos lege som fant ut at jeg hadde høy puls. Tok og mye andre prøver som ekg men det var greit. bt og ok. Fikk ikke lov å gå tilbake i jobb fordi dette kan skyldes stress, og en bør roe ned. Skulle og holde meg vekke fra koffein, å ta kontakt dersom jeg ble tungpusten.
bobby - nr 2 i juli Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Kanskje du har lav blodprosent? Det hadde jeg, og jordmor sa man kunne få hjertebank av det (noe jeg hadde). Jeg hadde blodprosent (Hb på helsekortet) på 10,4, og ble anbefalt å ta jerntilskudd. Hør med jordmor eller lege på neste kontroll.
3jenter Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg har hatt det noen dager og det har gjerne skyltes stress. Fikk beskjed om at blodprøver, blodtrykk, urinprøve og allt var som det skulle men hadde høy puls og måtte ta det med ro. Hadde pusteproblemer også. Har blitt bedre etter at jeg tok det mere med ro men merker at det kommer tilbake visst det blir for mye stress en dag. Hadde mye kynnere samtidig med det og fikk beskjed om at jeg bare måtta ta det med ro ellers kunne jeg ende opp med en fortidlig fødsel.
lillebollemor74 Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 Tror det er ganske vanlig. Legen min sa det var slik på grunn av økt blodmengde i kroppen og at hjertet derfor måtte jobbe litt ekstra noen ganger.Var ikke så mye å gjøre med det annet enn å slappe av og vente til det ga seg litt. Kan vel være greit å sjekke blodtrykk også, sånn for sikkerhets skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå