Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 1.skal være i stand til å overraske meg iblant f.eks med en romantisk middag,blomster,en tur på kino,en tur på teater.. 2.skal kunne gjøre div husarbeid som klippe plena,bytte lyspærer,vaske klær og henge opp,vaske hus uten å måtte be om det.. 3.kunne fortelle meg at han elsker meg over alt på jorden og ikke bare "svare" meg når jeg sier det til han.. 4.kunne ta initativet til å ha sex mer enn en gang per 14dag..gjerne midt på stua eller en annen plass enn i senga. 5.en som kunne komme bortover å stte seg ved siden av meg og holde rundt meg,uten noen baktanker fra verken den ene eller den andre.. 6.en som kunne vise at han bryr seg ,og ser at kvinnen hans er lei seg og trist.. Er det for mye å be om?????????? treige mannfolk!!!!måtte bare få det ut!!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 føler meg nesten litt slem nå men den mannen du beskriver har faktisk jeg. Aner ikke hva jeg har gjort for å fortjene han. I tillegg er han er fantastisk familiefar, har god stabil jobb og økonomi, og har et fantastisk utseende og utstråling. Han er godt likt av alle og er alltid 100 % seg selv... Føler at jeg skryter her så jeg signerer
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Ja, da er du heldig....for jeg mangler 1,3,5 og 6:-)
TORO-husmor Skrevet 8. oktober 2006 #6 Skrevet 8. oktober 2006 Har myyye å hente på punkt 1, men ellers oppfyller han kravene :-) Er egentlig ganske fornøyd med han. Men til og med drømmemenn kan man gå litt lei av i perioder...
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #7 Skrevet 8. oktober 2006 har han jeg og:-)) og ja, vet at jeg er utrolig heldig *smil*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå