Gå til innhold

Uke 39 jentene - hvordan går det nå?

Anbefalte innlegg

Dere som fikk satt inn egg i uke 39- jeg er så spent på hvordan det går med dere nå? Håper alt står bra til og at dere snart får en positiv test!!

Jeg er på rugedag 10 i dag. Kjenner at jeg får mer og mer nerver for hver dag!! Er så redd mensen skal dukke opp, men den SKAL Ikke dukke opp!! Jeg har i grunn ikke mye symptomer, men fortsatt oppblåst, litt ømme pupper og litt murring i magen!!

Hååååper det blir mange herlige kryss i løpet av neste uke!!!

Klemmer

Fortsetter under...

Hei Minni!

Jeg er jo ikke fra uke 39, men fra uke 38 - og er altså blitt gravid. Likevel - symptomene høres bra og "riktige" ut *smil*! Hold ut ventingen - jeg krysser alt for deg så lenge.

(Hm - lett for meg å si at du skal holde ut ventingen - ble jo helt smårar på slutten...he he he)

Klem

Heisann :o)

Her går rugingen så det suser... Nå fyker dagene av gårde, men skal fortsatt ta det med ro etter overstimuleringen.

Har noen symptomer, men tar ingen ting for gitt før jeg får svaren på prøven. Er den pos, så vil jeg nok oxo holde meg rolig til første ul.

Vi får krysse fingrene for at den kommende uken er vår lykkeuke :o)

*Klem*

Hei jenter:o)

Jeg er også superspent, skal teste ikveld hvis jeg tør. Eller kanskje imorgen tidlig. Skal ta blodprøve for sikkerhetsskyld...........

Nervene går opp og ned som en jo-jo, håper så inderlig men det er jo kroppen som styrer hele greia.

Når skal dere teste?

Klem

Jeg er med i denne klubben og nervene mine er i høyspenn!!! Litt av en prosess dette. Når tester dere? Må man forresten teste da man har gått over? Jeg synes det er bedre og vente i det lengste og la håpe stige.....

Bør man fortsette med Crinone hvis man er gravid? Stod det i pakningsvedlegget, mener jeg. Har ikke hørt noe om dette fra sykehuset.

Annonse

Hei

Jeg er på rugedag 8 og har egentlig ikke så mange symptomer. Hatt menssmurringer nesten hele tiden og litt ømme/vonde bryster... Dette er vårt 3. og siste forsøk, vi håper så inderlig at vi skal få de berømmelige 2 strekene på testen til helga.

Håååper vi opplever mange positive tester denne uka :=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...