Gå til innhold

Hei ! Hva skal barna derens hete??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tre barn fra før, og de heter Camilla, Malene og Christer. Og de tre har funnet ut at babyen skal hete Mie eller Mikael. Både jeg og mannen min synes det er fine navn. De sa at det måtte være et navn på M, for da blir det to på M og to på C. Mye rart barn tenker på gitt..............??!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Karen Lovise eller Kristoffer (diskuterer så smått guttenavn enda)

Skrevet

Lilja skal jenta vår hete.

Muligens det blir et mellomnavn eller at Lilja blir mellomnavnet. Til nå er det ihvertfall det eneste navnet far og mor er enige om :-)

Skrevet

Er egoistisk og ønsker veldig en jente... Da skal hun hete Adelina.

Skrevet

Det blir gutt. Han skal hete Melvin. Oppkallt etter min morfar, Sverre Malvin.

Det er det eneste navnet vi har blitt eninge om. Vi liker begge to navn som ikke andre i kullet heter.

Skrevet

Blir det gutt kommer han til å ha ett dobbeltnavn, og det ene navnet kommer til å være Robin, som han da får etter sin onkel som døde i 2005 14 år gammel. Min mor sier at det re en super måte å hedre hans minne på, og jeg er enig, men blir det jente så ligger det stor vekt på Rebecca eller Jessica=)

Skrevet

Må si jeg synes det er mange morsomme og merkelige navnevalg rundtomkring.... he he. Heldigvis er smaken som baken...delt.... og det viktigste er jo at man selv blir fornøyd:)

Vi har foreløpig kommet frem til Nora eller Helle. Får mest sannsynlig jente, men dersom det blir gutt blir det kanskje en Sverre.

Er jo ingen andre som har valgt de navnene så vidt jeg kan se, så enten er det vi som er helt ute når det gjelder navn eller så har vi vært veldig flinke:)

Skrevet

Snuppa skal hete Tyra. Nesten sikkert :-)

Skrevet

Blir det ei lita tulle er navnet Henriette

Blir det en liten Gutt er navnet Tobias

Skrevet

Venter en liten Henning...

Blir det jente neste gang blir det 100 % sikkert en Mathea...

Skrevet

enten blir det aurora eller isak

Skrevet

babyen min skal hete oliver:)

Skrevet

hvis det blir jente skal hun hete Helena, og hvis det blir gutt så blir det Kenneth..

Skrevet

Til dere som har valgt å kalle datteren deres for Tyra. Det heter mammaen min:) Jeg synes det er et kjempe fint navn og hun har fått masse positiv oppmerksomhet på navnet siden det er så pass få som heter det ;)

Skrevet

hei;-)

e syns Lucas julio(oppkalt etter sin colombiske far, Roar julio) hvis gutt, men veldi usikker hvis jente. Frida, Runa,Rudy...veit ass ik...finn ik nån som e lika skikkeli... men e berre 12 uke på vei så go ti ennå...e e veldi opptatt a navn som e litt annerledes...

Skrevet

jente:

nora, ingrid, matilda

gutt:

eirik, erlend eller erlend

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...