Gå til innhold

Hei ! Hva skal barna derens hete??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk vite idag at vi skal ha en gutt..så jeg tror det blir Noel Alexander..har en sønn fra før som heter Leon Christopher..så det blir Leon baklengs..;))

Skrevet

Til nr2 i magen....

Min søster har fått en sønn som skal hete Lucas Alexander......

Skrevet

niklas eller bendik skal minsten hete...

Skrevet

Her blir det nok en liten Thea.. :) Har Tiril fra før... :)

Skrevet

Vet ikke om det er gutt eller jente, men navnet blir enten Britney Borghild, eller Robbie Kjell.

Pappa'n og jeg er helt enige og gleder oss kjempe mye!

Skrevet

Til Kaffe Mocca!

Jeg tror navnene kommer til å passe sammen uansett jeg! Vi har en gutt med et navn som peker Europa også har vi en jente med et navn som peker norrønt og allikevel finner folk fellesnevnere i fleng! Veldig ulike navn, men de hører sammen allikevle!

Av de du listet opp liker jeg Theo veldig godt! Oliver er også fint! Jacob er en evig overlever og fint i alle tider virker det som, de andre når ikke opp helt i mine emosjonelle ører!

Skrevet

Robbie kjell, det ER en spøk! Og det er veldig gøyal faktisk......

Vi tenker på PER BRIAN!!

Skrevet

Milo er fint, men er ikke referansen til ullsåpen litt for opplagt! og når dere er inne i latino-navn-verden er det jo utrolig mange fine navn å ta av??? Emilio? Mario? Leo?

Skrevet

Jente: Tyra:) Gutt: Odin:) Har ei nydelig Frøya fra før;-)

Skrevet

Nurket vårt får navnet Anna Leonora eller Mia hvis det blir en jente og Matheo hvis vi får en liten gutt!:-) Jeg og samboeren min er utrolig fornøyd med navnene,men er litt usikker på jentenavnene!:-)

Men vi må jo se nurket først:-)

Skrevet

her blir det LEON =) og viss det blir ei jente (som er veeldi usikkert) så blir det FRØYA...

Skrevet

hvis det blir jente - Mia Maria. (Så navnet i en bok om barna i bakkebygrenda og syntes det var så fint.)

Hvis det blir gutt - Teodor.

Skrevet

hvis gutt blir det nokk amadeus eller julius

hvis jente blir det frida sophie eller ariana.

Skrevet

Vi vet heller ikke kjønn men håper på en jente og en gutt, skal ha tvillinger :) Da blir navnene Leah Isadora og Kjell Magne. Flotte navn!

Skrevet

Blir det jente skal barnet hete Hannah Noelani, og blir det gutt skal han hete Noah!! Vi ble veldig fort enige om navnene!!

Skrevet

hei, fikk vite i går at det er en gutt, så nå er det full fokus på guttenavn. er inne på sveinung, henrik, billy.... men det er utrolig vannskelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...