Gå til innhold

Hei ! Hva skal barna derens hete??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oy oy det blir mange Leah og Noah i dette kullet...sikkert moro når man begynner på skolen...i min klasse på videregående var det 8 av 12 gutter i klassen som het Kristian...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange fine navn som dere skal kalle ungene deres ;) Det er ikke lett å finne noe egentlig.. Men vi står igjen med to, Tobias eller Mathias ;)

Skrevet

Hvis det blir en gutt,William.

Hvis det kommer en jente så blir det Ylva.

Skrevet

Her blir det nok Sander :) Vi har vært inne på fler, men vi har nok falt på Sander..

Skrevet

Hos oss skal storesøster være med å bestemme så det blir ikke lett å finne ett som alle tre er fornøyd med!Vi vet det blir en gutt......

Adrian

Tirian

Fabian

Theo

Jakob

Oliver

Andre som har noen forslag? Storesøster heter Victoria så noe som passer til det!!!!

Skrevet

Vesla som hu blir kaldt:) får navnet Carina Isabel

Skrevet

Caritha er ett nydelig navn:-)

Skrevet

jeg har hengt meg veldig opp i hannah kristine eller ingrid kristine, og ådne kristian jeg da, men pappan syns to navn blir veldig langt da...

uff ikke lett detta......

Skrevet

Solveig, Åse, Elin, Sigrid, Guro og sikkert enda flere er aktuelle.

Uaktuelt: alle navn på ti-på-topp-lista!

Skrevet

Marcus eller Mathilde :)

Skrevet

Har lyst på Oda, men har ikke fått overbevist min kjære ennå.)

Skrevet

Vår lille tulle skal hete Othilie :-) Vurdere to navn til henne, men er veldig opptatt av at Othilie skal være første navnet, så vi behøver hjelp til et mellomnavn :-) Noen tips ?

Skrevet

Sanna, Sofie, Emma eller noe. Gutten blir navneløs

Skrevet

Vurderer Ronja Otilie om d blir jente eller Birk Leander om det blir gutt. :) Venter spent på time til ultralyd så e kanskje finne ut hvilke det blir. :)

Skrevet

hei,prinsen min skal hete James, oppkalt etter onkelen sin. Hele slekten er storfornøyd med det.

Skrevet

Det er en kanin-gutt (tror jeg) på barne-tv som heter Milo. syntes det var søtt jeg

Skrevet

vår lille gutt skal hete jonas leander:)

Skrevet

vår gutt skal hete Noah...muligens Johannes til mellomnavn...lille prinsen vår da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...