Hermelina Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 ... noen formening om hvor lang tid det tar for trygdekontoret å behandle det?
Frk. Sol Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg fikk beskjed når jeg søkte at pengene ville komme når jeg hadde født. Ikke vet jeg om jeg skal si i fra om at jeg har født, eller hvordan ting fungerer. Lurer litt på dette selv jeg...
Hermelina Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2006 Hva? Man kan jo søke fra 3 mnd før termin, så da trodde jeg noe av poenget var at man kunne få pengene før babyen kommer slik at man kan handle inn det man trenger. Den hyggelige damen vi var hos på trygdekontoret først har selvfølgelig fått 3 mnd vikariat et annet sted, og hun jeg snakket med nå sist var ikke så voldsomt interessert egentlig. Hun sa noe sånt som "12 uker... Ja, vi gjør det jo så fort vi kan..." Men hva betyr det da?
Leola Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Du kan få dem i løpet av et par dager. kanskje en uke alt etter hvor mye trygdekontoret har å gjøre.
Thea kom 25.11 Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg søkte forrige fredag og fikk pengene forrige tirsdag.. Så det tok to arbeidsdager for meg... Jeg fikk de 10 uker før termin... Du kan søke 3 mnd før termin og innen 6 mnd etter termin.. Penga kommer fort.. Jeg søkte nå da jeg trudde dette skulle ta lang tid og ville gjerne ha pengene før vesla kom.. ( Regna med at de brukte hvertfall 2 mnd på dette) Nei de kommer rett etter at du har søkt =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå