Gå til innhold

Hvordan spiser deres 5 mnd`inger ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det pupp ca. kl.

7, 11, 15.30, 18 og litt kos kl 19! Får også litt grøt(såvidt startet opp) klokken 18.

Nattpupp kl. 23 og 3-4 tiden!

Høres dette greit ut....? jeg er litt redd for at det er litt lite...,men hun vil ikke ha mere enn dette....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle være 14.30, ikke 15.30..;)

Skrevet

Gutten min får pupp ca kl.

6.30, 10, 13.30, 16.30 og 19.00! Han får bittelitt middag i 15 tida og litt grøt på kvelden. Han får pupp en gang i løpet av natta.

Dette var vel ikke så ulikt deres dag... Aner ikke om det er mye eller lite, men han er stort sett fornøyd. Sover bra om natta, men lite om dagen.

Hvor mye veier din?

Min er litt over 7kg, så han er nok ikke så veldig stor :)

Han er forresten akkurat 5 mnd.

Skrevet

Nei, ikke så ulikt egentlig....men på morgenen , tidlig formiddag, kan det faktisk gå oppmot 5 timer før hun vil ha pupp...det er vel litt i lengste laget..?

Hun veier bare 6600, så hun er ikke noe tungvekter nei...har ikke lagt på seg så mye i det siste, så derfor startet vi med grøt...

Skrevet

hun ble 5 mnd igår da;)....også blid og fornøyd, så da må man vel regne med at at er som det skal:)

Skrevet

Ja det høres jo litt lenge ut med 5 timer, men hvis hun er blid og fornøyd ville jeg ikke ha bekymret meg.. Gutten min hadde også gått opp litt lite i det siste, så vi prøver både middag og grøt.. Har gitt han 200ml mme noen kvelder også, for det hendte han våkna hver 2.time. Ser ut til at han sover bedre når han får grøt..

Skal på hs på onsdag, så er spent på vekta nå..

Skrevet

han får 180 ml klokken 0700, 1100, 1500 og 1830

nattmat varierer fra 0-2 ganger. som regel en gang ca i 4 tiden.

han er stor og jeg er ikke bekymret for at han får for lite nei. Ber aldri om mat mellom måltidene og virker mett og glad etter hvert måltid.

Har ikke begynt med grøt

Skrevet

Spiser ca kl 06, 08.30, 11, 13, 16, grøt kl 18.00 og siste pupp 18.30. De siste dagenen etter at vi har nådd full grøt porsjon så har han sovet hele natten! :)

Så lenge de legger på seg og ikke klager så tror jeg de får nok mat. Men det er jo i denne alderen mange får behov for noe annet enn mm/mme.

Skrevet

5mnd imorgen, og får pupp ca hver 3.time:

kl. 6, 9, 12, 15, 17, 19 og 20. Som regel ett bryst/måltid.

Prøver å "tankre" henne opp fra ettermiddagen og utover. Sover hele natta, og gjort det siden hun var 2,5mnd;-) Har lagt på seg over 4kg siden fødselen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...