Gå til innhold

Er det noen av dere som har opplevd dette før...?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde sannsynligvis el for 4 dager siden (grunnen til at jeg sier sannsynligvis er at eltesten var ikke helt positiv, hadde to streker, men elstreken skal være sterkere enn kontrollstreken på de testene som jeg bruker (og det var den ikke, men jeg hadde to streker) og så hadde jeg MASSE elslim (det har jeg aldri hatt før). Jeg har i to dager hatt murringer i magen og følt meg støl/vondt i hofter og korsrygg. Murringene har gått bort, men jeg har fortsatt VELDIG vondt i hofter og korsrygg... Jeg har også litt ømme bryster. Det hadde jeg også rundt el, men det gikk over etter et par dager, men nå er de ømme igjen....

Er det noen som har opplevd det samme...?

Fortsetter under...

Ja jeg sliter med det samme. Hadde også el sånn ca rett før helga eller i begynnelsen av helga. Har også ømme bryster (har hatt det flere dager også før el da...) og skikkelig vondt i korsryggen.

Det er (vel) alt for tidlig til graviditetstegn, men det med ryggen er lite spennende. Er det virkelig sååå vondt med hver eggløsning. Kan ikke huske det fra i gamle dager da jeg hadde el..

ikke sikkert dere vil høre dette...(skyt meg,jeg kan ta feil;)

men: det er veldig vanlig at syklusene blir voldsomt tydelige når man ønsker å bli gravid..kroppen er en luring sånn..

veldig vanlig å få ømme bryster,ekstra kraftig eggløsning,til og med morgenkvalme uka før mensen...pluss en hel del andre "symptomer" som tar fullstendig knekken på en psykisk om man legger for mye vekt på det..

MEN...når det er sagt: jeg håper jo at det ikke er kroppen som lurer dere da!!er fullt mulig at det er graviditetstegn også!jeg bare tenkte å svare på spm....ikke for å drepe håpet,men for å å kanskje roe litt...

lykke til uansett;)

det er nok VELDIG sant det du sier tirild!

har sett flere som er helt knust etter å ha holdt på med sånn symptom jakt endel måneder! det er så trist å se!

sannheten er jo at vanligvis kommer graviditets tegnene mellom 6-8 uker gravid! ikke 2 dager etter festing :) noen får jo nesten ikke symptomer i d hele tatt! jeg ante ikke jeg var gravid noen av gangene da jeg var gravid. fikk vite det kjempe seint:)

vi er jo forskjellige, men jeg er veldig enige i d du sa om at det er veldig øddeleggende for psyken og gå og tenke sånn for de som gjerne må vente litt..

ønsker dere lykke til vaffal!

Jeg vet at psyken kan spille oss et puss...

Det er 4 pp, og jeg har ikke vært sånn før. Leter ikke spes etter symptomer heller. Har aldri hatt elslim før (ikke som jeg har merket i alle fall), så denne syklusen er annerledes. Håper bare at det går over snart, for det er vondt å være støl i hofter, korsrygg og nedover beina....

Jaja, det vil vel tiden vise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...