moota m storebror&lillebror Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg ser i trusa nå når jeg etter utregning skal ha eggløsning at det ligger litt "farge" om jeg kan kalle det i trusa, men ikke mer. Er dette bare veldig individuelt?
Lillegullet130707 Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Ikke alle har elslim. Jeg har aldri hatt det før, men denne syklusen er hadde jeg utrolig mye elslim (det var nesten ekkelt!!!).
melkekua™ Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Sjekk ut denne siden: www.pernille.info Der står det masse om el.slim osv osv.
PrinsessaPåErta Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg har ikke hatt noe el-slim denne syklusen, enda jeg har prøvd hostesaft, men pleier som regel å ha litt el slim men ikke mye.
**Håper** Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 Trur søren meg ikke jeg kommer til å få noe EL slim. Men det er like stor sjans for å bli befrukta for det har jeg hørt. Kjører bare på med mye sex vi nå.
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 9. oktober 2006 #6 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg hadde ikke noe EL-slim, og jeg ble jo gravid fordet:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå