Gå til innhold

På tide og informere dere nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 14 dager siden hendte det.

Klokka var 10:30 då vatnet plutselig gikk.

Før turen gikk til sykehuset var eg inne her for og informere dere om at nå var det endelig action.

Når eg kom til sykehuset og de skulle måle riene var det ikkje gode nok.

Har GBS så fikk antibiotika, så gikk gubben og eg ein tur i kiosken.

Det gikk egentlig veldig seint, var lenge 1-2 min mellom riene, men de var bare korte og litt harde.

Ble undersøkt kl 19:00, da var det 5-6 cm åpning, ho rota litt ekstra for og få litt fortgang, så sa ho at ho ville ha meg opp og gå, "greit" sa eg, men måtte først gjore meg ferdig med ei rie, satte meg opp på senge kanten, der kom ei rie til, og den var skikkelig hard, så da var det bare og legge seg ned igjen, og der blei eg liggende.

Var vell ikkje meir en eit par rier så var det bånn gass, blei så heftig at eg spydde.

Spurde etter epidural..."nei, det er for seint", men eg kunne få lystgass...jaja, kunne prøve det.

Det hjalp ikkje sånn veldig, men tok toppene om eg var rask nok til og ta maska når eg kjente det kom ri.

Jm sa og at me kunne prøve akupunktur, prøvde, men synes ikkjej det var noe hjelp.

Hjertelyden til babyen gikk ned, så da kom legen med sugekopp og tang.

Var ein kant av mormunnen som sto igjen, så da satte de drypp.

Så var det og presse den forbanna sugekoppen inn, det var grusomt, og vertfall når den sugde seg fast i meg i tillegg.....

Og siste biten måtte tanga til.

Var forferdelig sliten på slutten, og følte meg litt ødelagt etter sugekoppen.

Men når kl var 21:11 sa det plopp...og der kom den lille babyen var endelig ut....det som var litt kjekt, var at det var gubben som sa "det blei ein gutt", det var litt kjekt.

Så nå jenter er eg ferdig her inne for denne gang.

Lykketil videre til dere alle!!

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med gutten deres :)

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten og lykke til videre fremover :0)

Skrevet

Masse gratulasjoner med gutten! Det hørtes ut som det var temmelig stritt ja, men godt at det gikk bra til slutt.

Skrevet

Gratulerer så masse med den lille gutte, og vel overstått fødsel:)

Skrevet

gratulerer så mye.

hva skal gutten deres hete?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...