moby dick Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 Synes skikkelig synd på meg selv idag. Mannen er utenlands i forbindelse med jobb. Så jeg er hjemme alene med to barn, en stor, krevende hund, og tre uker til termin..... Dro med hele gjengen for å gå tur idag(noe må man jo finne på). Klumsete som jeg er klarte jeg å trå skikkelig over etter halvgått tur, og sitter nå med en stoooor, voooond ankel. Passe kvalm og guffen akkurat nå. Heldigvis har jeg to kjempesnille barn i huset. På toppen av alt er resten av sleka også borte(ferie)..... Nå hadde det bare vært helt perfekt om fødselen satte igang!
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Huff, jeg synes skikkelig synd på deg... Men du er jammen tøff som tør å være alene nå da:) Med barn og hund og greier!!! Tar av meg hatten for det!
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Ha ha ha at du tør ha dette nicket etter den berykta Gulli her inne :0)) Ønsker deg god bedring og håper du ikke har skada ankelen din alvorlig.Lykke til videre:0)
moby dick Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2006 Takk for trøsten! Men nå ble jeg nysgjerrig, er det en beryktet gulli på ferde? Er helt ny her inne og kjenner ikke historien. Bør jeg skifte nick?????
Thea kom 25.11 Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 Gulli var beryktet for å hisse opp alle oss hormonkvinner her inne.. Hun klarte alltid å slenge upassende med leppa og såre ganske mange.. En jente som var glad i å krangle og skaffe seg uvenner for å si det sånn... Trodde faktisk du var henne som hadde kommet tilbake med en gang.. men phu... =0) Det kan bli misforståelser med det nicket ja.... =0)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #6 Skrevet 8. oktober 2006 Kjære deg, for din egen trivsel her inne; skift nick!! Ellers, god bedring og lykke til!
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #7 Skrevet 8. oktober 2006 Ja skift nick du :0) Og velkommen hit !!!! Gulli innlegga er det mange som rygger unna og som Gulli 2 kan mange bli skremte og ikke svare deg.
moby dick Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 9. oktober 2006 Da kom det nytt nick-håper ingen har dårlig erfaring med kosemor.... Takker for at dere gjordemeg oppmerksom!
moby dick Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 9. oktober 2006 Æsj, så litt for seint at det nye nicket var opptatt-ivrig på å få vekk det gamle.....Men nå tror jeg det skel funke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå