Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 jenta mi på 7 måneder sover så masse nå om dagen. hun er kun våken 1-1,5 time av gangen før hun blir kjempegrinete og sint. da er det bare å putte henne i seng så sover hun tre kvarter-en time. skulle heller ønske hun kunne ta en lang blund men går ikke å holde henne oppe. hun vill ingen ting når hun først begynner å gråte. hun er små forkjølet og hard i magen, kan det være derfor? ikke feber. utviklingsmessig er hun der hvor hun kommer opp på alle fire og står og gynger. kan dette være slitsomt kanskje? glad for svar
-carina- Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 MIn lille gutt er jo ikke så gammel som jenta di. Men jeg synes ikke det høres unormalt ut at hun trenger mye søvn i en periode, det gjør de vel de små?! Så lenge hun er blid og fornøyd mens hun er våken, så er det vel greit. Det er vel helt sikkert litt slitsomt å skulle utforske verden, de trenger vel noen "sovedager" for å hente seg inn igjen... ) Siden min ikke er så stor, så er dette bare tanker og ikke erfaring... ) Men det var i alle fall ett svar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå