ruslebiffen Skrevet 8. oktober 2006 #1 Skrevet 8. oktober 2006 da var det endelig min tur:) lille Saga kom til verden på kk i Bergen torsdag 05-10 kl 2310.. hun var 2920g tung å 47cm lang.. nå ligger hun på pappas brystkasse å de sover begge to:) gled dere til å bli ferdig jenter, det er verdt alle vondter å plager når de endelig bestemmer seg for å komme..
Angelas_Baby Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Åh, gratulerer så masse:) Ble hun født for tidlig? hun hørtes så liten ut!
ruslebiffen Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2006 har termin nå den 10 oktober så hun er ikke født for tidlig.. bare en lita prinsesse:) var på vekst estimering på mandagen før jeg fødte da trodde de hun var 2300g.. så det var bra de hadde bommet litt:)
Oktober2006_mamma Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Gratulerer så masse! Så at den lille prinsessen din har fått samme navn som min skal få. Har ikke termin før i slutten av oktober, men hun skal hete Saga Marie. Det har pappa'n bestemt Kos dere masse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå