Gå til innhold

Tror du hunden Rikke lever enda?

Anbefalte innlegg

I dag er det en som skal ut på tur med Aia, mamman til Rikke. De skal få fra hytta de bor i, og gjennom skogen, over åsen, og komme igjen ved det området som KIMBY og Cat.68 har sett henne i. Vi var jo å lette etter henne på onsdag, og hadde da super hjelp fra KIMBY og Cat.68 her inne:-) Men desverre fant vi ikke hunden...

Men i går snakket vi med noen elgjegere som fortalte at de hadde hørt en hund som bjeffet veldig opp i åsen da de jaktet(på dagtid på onsdag). De hadde reagert på bjeffingen, for det var på en måte så de trodde det var en hund som ikke helt visste hvor den var... Dette vil vi da tro var Rikke. Og at hun prøver å finne veien hjem... Men det var jo da senere samme dag at vi vet hun var gått ut av skogen og ned til de husene vi har funnet.

Men vi er veldig spent på hva dagen i dag bringer:-) Men er det noen av dere hjelpsomme her inne som iallefall kan se om hun lever eller ikke? Og om det er noe annet dere ser, så vet dere jo at jeg blir kjempe glad:-)

Tusen takk om dere får mulighet til å svar meg igjen!!!

Klem fra en spent, og håpefull

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6605333-tror-du-hunden-rikke-lever-enda/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei tredjegull !

Jeg vil bare si at jeg har fulgt med på denne historien ang Rikke og synest at det er kjempetrist, sitter med klumpen i halsen. Håper dere finne henne snart. Synest veldig synd på dere alle sammen, håper alt ordner seg. xxxxxxxxxxxxxx fingrene for at det går bra og at dere finner henner snart.

Klem

Ja, det er veldig trist. Og man blir så maktesløs. Vi vet at noen har sett henne, andre har hørt en hund o.s.v. Men alikevel er det umulig. Har ikke hørt noe fra eieren enda, så jeg vet ikke hvordan det har gått i dag... Det blir jo spennende å høre. Men akkurat nå lurer jeg veldig på om noen kan se om hun lever eller ikke...

Men jo flere som krysser fingrene, jo bedre er det:-)

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...